Ερευνα: Γιατί οι άνδρες κάνουν την ανάγκη τους καθιστοί;

toilet_1467701cΣε έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Sony και της OZ, με σκοπό την ανάπτυξη αδιάβροχων συσκευών, το ένα τέταρτο των ανδρών που συμμετείχαν, παραδέχονται ότι κάνουν την ανάγκη τους καθιστοί στην τουαλέτα, για να έχουν και τα δύο χέρια τους ελεύθερα, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο.

Η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων και από τα δύο φύλα, παραδέχονται ότι χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα στην τουαλέτα και οι μισοί από αυτούς, ότι έχουν χρησιμοποίησει το handset τους κατά τη διάρκεια του μπάνιου τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 59% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι στέλνει μηνύματα από την τουαλέτα και το 45% ότι στέλνει email.
Επιπλέον, το 31% παραδέχεται ότι έχει δεχθεί τηλεφώνημα την ώρα που βρίσκεται στην τουαλέτα και το 24% δήλωσε ότι έχει πραγματοποίησει κλήση από την τουαλέτα.

Οι δύο εταιρείες πρόκειται να κυκλοφορήσουν ένα αδιάβροχο handset για το Xperia Z, ύστερα από τα αποτελέσματα της έρευνας που κατέδειξαν ότι το 15% από τους 2.000 συνολικά συμμετέχοντες έχει ρίξει το κινητό του στη λεκάνη της τουαλέτας.

Ο γενικός διευθυντής της βρετανικής εταιρείας O2 δήλωσε σχετικά:
«Έχουμε μετατραπεί σε ένα έθνος multitasking. Περιηγούμαστε στο twitter την ώρα που παρακολουθούμε τηλεόραση, παραμένουμε σε επαφή με το γραφείο, ακόμα κι αν είμαστε στο δρόμο και διαβάζουμε τα νέα της ημέρας πάνω από μια κούπα καφέ. Συνεπώς δεν μας εκπλήσσει το γεγονός πως κάποιοι πελάτες μας χρησιμοποιούν τον διαθέσιμο χρόνο τους όταν τα χέρια τους είναι ελεύθερα για να ενημερώνονται.Οι κατασκευαστές έχουν υπολογίσει τις δοκιμασίες που πρόκειται να υποστούν τα προϊόντα τους από τους χρήστες και έχουν φροντίσει να είναι πιο ανθεκτικά από ποτέ».

art-cell-phone-bathroomΌταν οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν το λόγο για τον οποίο χρησιμοποιούν τα τηλεφωνά τους στην τουαλέτα, οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν είχαν κάτι καλύτερο να κάνουν.Πάνω από το 29% ανέφερε επίσης ότι ήθελε να ξεφύγει από τη βαρεμάρα.

Τέλος, το 12% από τους συμμετέχοντες, δήλωσαν ότι το έκαναν επειδή αισθάνονταν την ανάγκη να παραμείνουν ενήμεροι για τα μηνύματα τους, τα email τους και τη ζωή τους στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: http://www.skai.gr

You may also like