Flash sales: Η μανία στο χώρο του design

Όλα ξεκίνησαν με την ιστοσελίδα Fab.com που πριν από ένα χρόνο πυροδότησε μια νέα ιντερνετική μανία στο χώρο του design: τα flash sales. Έπιπλα και διακοσμητικά αντικείμενα γνωστών εταιρειών διατίθενται προς πώληση online για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (συνήθως για δύο με τρεις ημέρες) σε δελεαστικές τιμές και σε περιορισμένο αριθμό. Τα μέλη της εν λόγω ιστοσελίδας ενημερώνονται καθημερινά μέσω e-mail για τις επόμενες πωλήσεις και την ακριβή ώρα εκκίνησης της σχετικής διαδικασίας.

Γιατί άραγε είναι τόσο εθιστικό όλο αυτό; Αρχικά, εμείς ως πελάτες νιώθουμε πως ανήκουμε σε μια ομάδα ατόμων που έχουν το αποκλειστικό προνόμιο να γνωρίζουν το μυστικό των συγκεκριμένων πωλήσεων. Έπειτα, οι ιστοσελίδες με αυτή τη λογική και το περιεχόμενο μας δίνουν την ευκαιρία να αποκτήσουμε δυσεύρετες δημιουργίες που συχνά συναντάμε σε διάφορα μπλογκ και αναρωτιόμαστε «μα πού πωλούνται τέλος πάντων;».

Το αμερικάνικο Fab.com βρήκε τον κλώνο του στο βρετανικό Dalani.co.uk που διαπνέεται από την ίδια περίπου λογική, με διαφορετικό όμως στυλιστικό προσανατολισμό. Πριν από λίγους μήνες εμφανίστηκε και το πιο νέο (και ωραίο ομολογουμένως) Monoqi.com, που ολοκλήρωσε το τρίπτυχο των flash sales. Χαρακτηρίζεται από τα ίδια δομικά και λειτουργικά στοιχεία, αλλά αποτελεί μια λιγότερο εμπορική ιστοσελίδα από το Βερολίνο που εστιάζει στην ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα των επιλογών του, φέρνοντας τα πιο φρέσκα και συναρπαστικά ονόματα από το χώρο του design. Σε αυτή την ηλεκτρονική μπουτίκ κάθε μέρα παρελαύνουν πρωτότυπα και καλόγουστα αντικείμενα που σίγουρα δεν συναντά εύκολα κανείς.

Πηγή:elle.gr

You may also like