Savoir Faire στο γραφείο: Κρατείστε για εσάς τα προσωπικά σας

gossip workΠροφύλαξε την ιδιωτική σου ζωή και μάθε πως θα κρατάς μακρυά τα σχόλια για τα προσωπικά σου ζητήματα. Αρκετές είναι οι φορές που γίνονται συζητήσεις στο γραφείο για την προσωπική ζωή κάποιων συναδέλφων. Κατακριτέα συμπεριφορά, θα έλεγε κανείς. Μήπως όμως πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τι είναι αυτό που δημιουργεί τέτοιου είδους συμπεριφορές και σχόλια;

Η διάθεση για κοινωνική κριτική είναι κάτι που μπορεί να μας παρασύρει δημιουργώντας λανθασμένες και μη αποδεκτές συμπεριφορές στην επαγγελματική ομάδα που συμμετέχουμε. Επίσης εύκολα μπορούμε να γίνουμε εμείς το “θύμα” και η προσωπική μας ζωή να γίνει αντικείμενο σχολιασμού στον περίγυρο του γραφείου.

Έτσι λοιπόν εάν δεν επιθυμούμε να βρεθούμε εμείς στο επίκεντρο των συζητήσεων από συναδέλφους μας για θέματα που αφορούν στην προσωπική μας ζωή, δεν θα πρέπει να δίνουμε τροφή για σχόλια. Ένα παράδειγμα είναι να αποφεύγουμε να εμφανιζόμαστε με την εκάστοτε σχέση μας σε διάφορες εταιρικές εκδηλώσεις, ή μέρη που γνωρίζουμε ότι θα παραβρίσκονται και συνάδελφοι μας. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην υπάρξει έστω και ένας που να μην αναφερθεί στο γεγονός της εμφάνισής μας, ιδιαίτερα δε εάν υπάρχει κάποια εμφανής διαφορά ανάμεσά σ’ εμάς και το σύντροφο μας. Μπορεί για παράδειγμα να σχολιαστεί η ηλικία του εάν είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος από εμάς, εάν ταιριάζουμε εμφανισιακά, η οικονομική του κατάσταση, με τι ασχολείται επαγγελματικά και πολλά πολλά άλλα.

Είναι προτιμότερο λοιπόν να αφήσουμε να υπάρχει ένα μυστήριο για την προσωπική μας ζωή, από το να είμαστε ανοιχτό βιβλίο στον κάθε περίεργο και κακεντρεχή που βρίσκεται γύρω μας.

Πηγή: Executive assistants

You may also like