Η Celia Kritharioti «έκλεισε» τη πρώτη διαδικτυακή AXDWeek

by The K-magazine

Με τη παρουσίαση της Xmas 2020 couture συλλογής “Red for Hope”της Celia Kritharioti και ένα ευφάνταστο fashion film ολοκληρώθηκε η πρώτη διαδικτυακή προβολή της 27ης εβδομάδας μόδας της Αθήνας στο LiFO.gr.

Αντλώντας έμπνευση από το κόκκινο χρώμα, το οποίο συμβολίζει την αγάπη, την έμπνευση, το πάθος, η νέα συλλογή είναι μία ωδή στην ελπίδα. Στόχος της; Να δημιουργήσει αισθήματα χαράς μαχόμενη την αβεβαιότητα και τις δυσκολίες αυτής της πρωτόγνωρης περιόδου… Αλλά και να στηρίξει τον εγχώριο κλάδο της μόδας, ο οποίος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Εκλεπτυσμένα υλικά και πολύτιμες πέτρες συνθέτουν εντυπωσιακές δημιουργίες. Ρούχα που αγκαλιάζουν τη γυναικεία σιλουέτα, αποπνέοντας θηλυκότητα, χάρη και κομψότητα. Όλα αυτά σε ένα ατμοσφαιρικό fashion film στο ιστορικό atelier της σχεδιάστριας στη Πλάκα. Η πραγματοποίησή του έγινε υπό τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική επιμέλεια του Κώστα Αυγούλη.

Επιπλέον, το Σάββατο 21 Νοεμβρίου η σχεδιάστρια παρουσίασε την καινούργια συλλογή της σειράς Prêt-a-porter 5226 με τίτλο “For the Golden Hall” για τη περίοδο AW 2020-2021.Ta fashion films είναι διαθέσιμα στο LiFO.gr και στο κανάλι της διοργάνωσης AXDWeek στο Youtube.

Μεγάλος χορηγός μετονομασίας της φετινής digital edition της Athens Xclusive Designers Week είναι το Pantene, με τη νέα σειρά του Pro-V miracles για δυνατά και μακριά μαλλιά.

Επιπλέον, για ακόμη μία σεζόν η Γαλλική μπύρα 1664 Blanc «αγκάλιασε» τους νέους σχεδιαστές. Ήταν ο χορηγός του θεσμού των New Designers Awards, υποστηρίζοντας το ταλέντο και τη νεανική επιχειρηματικότητα.

Fashion Design Project by NIVEA Black and White

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της φετινής εβδομάδας μόδας ήταν ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου Fashion Design Project by NIVEA Black and White. Σε συνεργασία με τη σειρά αποσμητικών NIVEA δόθηκε η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας και μη, να σχεδιάσουν ένα look με κατεύθυνση το άσπρο-μαύρο. Διεκδίκησαν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας, καθώς και ένα χρηματικό έπαθλο 1.000€ για να δημιουργήσουν την πρώτη τους συλλογή.

Οι υπόλοιποι χορηγοί…

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της AXDW by Pantene είναι το ξενοδοχείο 5* Academias Hotel, Autograph Collection. Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστήριξαν τα ροφήματα Starbucks RTD Coffee. Το 7thHeaven Salon, ανέλαβε τη περιποίηση των άκρων των μοντέλων. Εκεί ήταν και το επιτραπέζιο νερό Minoa Water με την οικολογική συσκευασία 750ml… Καθώς και η εταιρία Visual Graphics που προμήθευσε τα ευφάνταστα T-Shirts και τις βαμβακερές μάσκες για τους συντελεστές της διοργάνωσης.

Μέσα στην τόσο δύσκολη περίοδο της πανδημίας, η Athens Xclusive Designers Week by Pantene συνεχίζει δυναμικά, έχοντας ως στόχο την στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας της μόδας και των Ελλήνων δημιουργών. Παρακινεί το κοινό να επιλέγει Ελληνικά για να συμβάλλει στη βιωσιμότητα του κλάδου. #FashionMadeinGreece #chooseGreece #GreekFashion

Χορηγοί επικοινωνίας: Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily

Υπό την αιγίδατου Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού , του Δήμου Αθηναίων και την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών.

You may also like