Some Pretty News from…Fashion ‘s World

Συγκεντρώσαμε κάποιες ειδήσεις από τον χώρο της μόδας που μας ενδιαφέρουν για πολλούς διαφορετικούς λόγους.

Στη μπουτίκ της μάρκας κοσμημάτων Venyx που βρίσκεται στο Belvedere Hotel στη Μύκονο, η καλλιτεχνική διευθύντρια του brand Ευγενία Νιάρχου παρουσίασε την τελευταία της συλλογή  που φέρει τον τίτλο Elementa.

 

Με έμπνευση από τα τέσσερα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη ζωή—φωτιά, γη, νερό και αέρα—και πλήθος συμβολισμών που πάντα κυριαρχούν στο δημιουργικό κόσμο της σχεδιάστριας, οι νέες δημιουργίες της Νιάρχου έκλεψαν για μια ακόμα φορά τις εντυπώσεις. Πιστή στις αξίες της μάρκας της, η καλλιτεχνική διευθύντρια της Venyx παρουσίασε κοσμήματα που είναι μοντέρνα και φουτουριστικά αλλά ταυτόχρονα αντισυμβατικά, με αναφορές στον κόσμο της αρχαιότητας.

Τα πιο υπέροχα και haute κορίτσια της ελληνικής blogging σκηνής φαίνεται πως έχουν ένα κοινό. Λατρεύουν τα κεντητά μπικίνι του ελληνικού luxury brand μαγιό MITOS και δηλώνουν και αυτό το καλοκαίρι #mitoslovers.

Η Η&Μ ανακοίνωσε την επόμενη αποκλειστική συνεργασία της με σχεδιαστή, η οποία θα είναι με τον Erdem, τον δημοφιλή σχεδιαστή με έδρα το Λονδίνο. Ο δημιουργός ταινιών Baz Luhrmann έχει αναλάβει το storytelling της συλλογής, αποκαλύπτοντας προς το παρόν το teaser video.Ο Erdemσχεδίασε για την Η&Μ μια ολοκαίνουρια συλλογή για γυναίκες και, για πρώτη φορά, μια συλλογή για άνδρες. Στη συλλογή Erdem x H&M θα ενσωματώσει και θα επανερμηνεύσει σχεδιαστικά θέματα από τις δημοφιλέστερες συλλογές του, παίζοντας με τα μοτίβα, τα υφάσματα και την αριστοτεχνική δεξιοτεχνία που τον έκαναν γνωστό.

Όλα τα κορίτσια και οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν ελεύθερα το εάν και το πότε θα μείνουν έγκυες. Αυτό είναι το βασικό μήνυμα που η United Colors of Benetton και το UNFPA, το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για τον Πληθυσμό, θέλουν να μεταφέρουν σε όλον τον κόσμο μέσα από τη Σύνοδο Κορυφής του Λονδίνου για τον Οικογενειακό Προγραμματισμό.Το τελευταίο προϊόν μιας μακρόχρονης συνεργασίας μεταξύ UNFPA και Benetton, είναι η εκστρατεία [Η Δύναμη των Επιλογών της] Power Her Choices – Accendilesuescelte. Η ενεργοποίηση της επιλογής αυτής έχει ως στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του οικογενειακού προγραμματισμού, να βρει νέους συνεργάτες και να υπογράψει αυτή την παγκόσμια πρόκληση.

Σχεδιασμένο από την Fabrica, το ερευνητικό κέντρο για την επικοινωνία του Ομίλου Benetton, η κύρια εικόνα της εκστρατείας δείχνει έναν λαμπτήρα που έχει τη μορφή μίας μήτρας.

You may also like