Το νέο Beauty Hall του Harrod’s είναι γεγονός

Την έννοια “πολυκατάστημα” μας τη δίδαξε από τις αρχές του 20ου αιώνα ήδη το διάσημο Harrod’s. Εκτός, όμως, από ένα πλήρως ενημερωμένο κατάστημα σε επίπεδο brands και προϊόντων, το Harrod’s εξακολουθεί να είναι πόλος έλξης ακόμη και για “οφθαλμόλουτρο” χάρη στο πάντα κλασσικό του design που καταφέρνει να συνδυάζεται με το μοντέρνο. Το νέο του Beauty Hall, λοιπόν, δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικό και μάλιστα υπόσχεται νέες εμπειρίες σε όσες αναζητούν κάτι διαφορετικό στην αναζήτηση των προϊόντων ομορφιάς που χρησιμοποιούν!

               Το έκτασης 8.500 τ. μ. νέο τμήμα ομορφιάς σχεδιάστηκε από τη G. A. Group και μοιάζει με ένα εντυπωσιακό σπίτι κλασσικής γραμμής, το οποίο περιλαμβάνει ακόμη και τζάκι κι εσωτερική σκάλα. Κύρια υλικά είναι το χρυσό αλλά και το μάρμαρο – συγκεκριμένα δεκαοκτώ είδη μαρμάρου επιλεγμένα από το Βιετνάμ μέχρι την Ελλάδα και την Ιταλία, με την επιλογή να αναλαμβάνει προσωπικά η Διευθύντρια Ομορφιάς του Harrod’s Annalise Fard.

               Σε αυτόν τον παραδοσιακά αγγλικής αισθητικής χώρο εισέρχονται οι νέες τεχνολογίες και συγκεκριμένα οι εξοπλισμένη με AI “Μαγικοί Καθρέφτες” που ψηφιακά θα εφαρμόζουν προϊόντα ομορφιάς στη VIP πελατεία του Harrod’s και στη συνέχεια θα παραθέτουν το οπτικό αποτέλεσμα για την τελική αγορά κι η αρχή θα γίνει με τις νέες συλλογές των Gucci κι Hermès για τη νέα σαιζόν. Βέβαια, η κάθε πελάτισσα θα μπορεί να επιλέξει προϊόντα ανάμεσα όχι μόνο σε διαχρονικά brands αλλά και σε boutique brands όπως Surratt και La Bouche Rouge.

               Η ανακαίνιση του τμήματος πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συνολικής ανακαίνισης του Harrod’s, η οποία υπολογίζεται να ανέλθει στα 200 εκατομμύρια λίρες, ενώ το Σεπτέμβριο αναμένεται να προστεθούν Τμήμα Skincare, δεκατρία treatment rooms ώστε τα brands να παρουσιάζουν τα νέα τους προϊόντα, αλλά κι ένα εντυπωσιακό αμφιθέατρο που θα φιλοξενεί masterclasses κι ομιλίες. Φυσικά η Annalise Fard θεωρεί πως αυτή η ανανέωση θα προσφέρει μία καινοτόμα εμπειρία στους επισκέπτες του Harrod’s η οποία θα επεκταθεί και σε συνέχιση της εμπιστοσύνης τους στο διάσημο πολυκατάστημα.

               Είναι να πάει κανείς Λονδίνο; Δεν πιάνω πολύ χώρο στη βαλίτσα!

You may also like