Sephora & Rare Beauty ενώνουν ξανά δυνάμεις για την ψυχική υγεία

Η Sephora και η Rare Beauty by Selena Gomez συνεχίζουν για τρίτη χρονιά τη συνεργασία τους, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας με την καμπάνια “Make A Rare Impact”. Από τις 10 έως τις 12 Οκτωβρίου 2025, η Sephora θα δωρίσει το 100% των πωλήσεων του νέου αρώματος Rare Beauty στο Rare Impact Fund, στηρίζοντας έμπρακτα την πρόσβαση των νέων σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε όλο τον κόσμο.

Η ενέργεια θα πραγματοποιηθεί τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online, σε 25 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, καθώς και στα Sephora at Kohl’s στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Selena Gomez και η καμπάνια “Make A Rare Impact” εμπνέουν παγκόσμια δράση

Το Rare Impact Fund, που δημιουργήθηκε το 2020 από τη Selena Gomez, έχει στόχο να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια για να ενισχύσει οργανισμούς που παρέχουν εκπαίδευση και υποστήριξη ψυχικής υγείας στους νέους. Μέχρι σήμερα, έχει συγκεντρώσει πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια, στηρίζοντας 30 οργανισμούς σε πέντε ηπείρους και βοηθώντας εκατομμύρια ανθρώπους να νιώσουν ότι δεν είναι μόνοι.

«Ξεκινήσαμε το Rare Impact Fund με στόχο να κάνουμε τους νέους να αισθάνονται ότι τους βλέπουν και τους στηρίζουν. Η συνεργασία μας με τη Sephora αποδεικνύει τη δύναμη της συλλογικής δράσης», δήλωσε η Selena Gomez, ιδρύτρια της Rare Beauty.

Η Sephora, μέσω της Global Chief Marketing Officer, Deborah Yeh, επανέλαβε τη δέσμευση του brand:
«Πιστεύουμε ότι η ομορφιά μπορεί να γίνει μια θετική δύναμη για την ψυχική υγεία. Με το “Make A Rare Impact” καλούμε την κοινότητά μας να συμμετέχει σε μια παγκόσμια προσπάθεια κατανόησης, αποδοχής και στήριξης».

Το 2024, η πρωτοβουλία της Sephora βοήθησε πάνω από δύο εκατομμύρια άτομα, δημιουργώντας 445 νέους πόρους ψυχικής υγείας σε όλο τον κόσμο.

Η Elyse Cohen, Chief Impact Officer της Rare Beauty, πρόσθεσε:
«Το “Make A Rare Impact” δείχνει τι μπορούμε να πετύχουμε όταν brands και κοινότητες συνεργάζονται. Μαζί με τη Sephora, στηρίζουμε πάνω από ένα εκατομμύριο νέους κάθε χρόνο και σχεδόν 3.000 σχολεία και οργανισμούς διεθνώς».

Η καμπάνια “Make A Rare Impact” δεν είναι απλώς μια δράση φιλανθρωπίας — είναι μια παγκόσμια πρόσκληση ενσυναίσθησης και ελπίδας. Η Selena Gomez και η Sephora μάς υπενθυμίζουν ότι η ομορφιά ξεκινά από μέσα, και ότι η φροντίδα του εαυτού μας — σωματική και ψυχική — είναι η πιο σπάνια και πολύτιμη μορφή αγάπης.

You may also like

Leave a Comment