Beauty News of the Week

Hypnotizing Holiday collection by MAC

H ΜΑC παρουσιάζει τη χριστουγεννιάτικη συλλογή της, με καινούριες, limited-edition αποχρώσεις για μάτια, χείλη και πρόσωπο. Η συλλογή Hypnotizing Holiday περιλαμβάνει kits με bestsellers…Αλλά και αποχρώσεις που κυκλοφορούν για πρώτη φορά. Το packaging της συλλογής έχει δημιουργηθεί με στόχο τη βιωσιμότητα, στοχεύοντας στη μείωση της χρήσης πλαστικού. Συγκεκριμένα, η MAC στη γιορτινή της συλλογή έχει εξαλείψει πλαστικό που ισοδυναμεί με 500.000 πλαστικά μπουκάλια νερού. Επίσης, περισσότερες από τις μισές συσκευασίες της συλλογής έχουν επανασχεδιαστεί, με ανακυκλωμένα, βιώσιμα χάρτινα κουτιά.

Ο Αντίνοος Αλμπάνης στην Digital καμπάνια της La Rοche–Posay

Πρόκεται για μία νέα ενημερωτική καμπάνια, με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τις ανεπιθύμητες ενέργειες που προκαλούνται στο δέρμα των ογκολογικών ασθενών κατά τη διάρκεια της θεραπείας, αλλά και της αποθεραπείας. Με το 80% των ασθενών με καρκίνο να βιώνουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο δέρμα τους κατά τη διάρκεια της θεραπείας, η La Roche-Posay έχει δεσμευτεί να βοηθήσει σε αυτή τη μάχη ζωής. Προσφέρει φροντίδα μέσω της ενημέρωσης και ανακούφιση στο δέρμα τους μέσω των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων της, πάντα σε στενή συνεργασία με δερματολόγους και ογκολόγους. Ο Αντίνοος Αλμπάνης, νικητής στη δική του μάχη με τον καρκίνο, δίνει το δικό του μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας. Τονίζει τη σημασία που έχει η φροντίδα του δέρματος για την υγεία αλλά και την ψυχολογία του ογκολογικού ασθενούς.

Έλενα Παπαρίζου: Brand Ambassador της Schwarzkopf Professional

H δημοφιλής ερμηνεύτρια είναι πλέον η ambassador του brand, καθώς “είναι μια προσωπικότητα που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες του”. H συνεργασία ξεκίνησε με το color make over της Έλενας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην ASK Academy, την Ακαδημία της Schwarzkopf Professional. Το make over αποτυπώνεται σε βίντεο που καταγράφει όλα τα στάδια της αλλαγής της. Αφήνεται στα χέρια της τεχνικής ομάδας της Schwarzkopf Professional και του regional ambassador Χρήστου Μιχαηλίδη. Χάρη στην εξειδίκευσή τους στο χρώμα και τα επαγγελματικά προϊόντα του brand, η Ελληνίδα σταρ απέκτησε το ξανθό που της ταιριάζει. To biscuit blonde. Αυτό είναι και το μήνυμα της καμπάνιας «Τελικά το τέλειο ξανθό είναι αυτό που σου ταιριάζει».

Youthcream Rejuvenating Power Peptide Moisturizer από την Glamglow

Youthcream Rejuvenating Power Peptide Moisturizer, μία κρέμα με ανάλαφρη υφή που ενυδατώνει σε βάθος και χαρίζει στην επιδερμίδα αντιγήρανση και πιο νεανική όψη. Με τη δύναμη τριών ενεργών συστατικών, γνωστών για την αντιγηραντική τους δράση, η κρέμα δρα στην επιδερμίδα του προσώπου, του λαιμού αλλά και του ντεκολτέ…Eπαναφέροντας τη νεανική της όψη. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τριπλό σύμπλεγμα πεπτιδίων που απαλύνουν τις λεπτές γραμμές. Επίσης, ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου για σφριγηλή, ενυδατωμένη επιδερμίδα που δεν χάνει τη νεανικότητά της. Το τριπλό Υαλουρονικό Οξύ ενυδατώνει άμεσα και εισέρχεται στις βαθύτερες στοιβάδες της επιδερμίδας…Χαρίζοντας άμεση και βαθιά ενυδάτωση και βλαστοκύτταρα βατόμουρου που ενισχύουν την παραγωγή νέων κυττάρων της επιδερμίδας.

Featured image: unsplash.com/@omarlopez1

You may also like