Clean Beauty στην καθημερινή μας φροντίδα

 Όλο το διάστημα που μείναμε σπίτι αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η διαφορά στην ατμόσφαιρα και την σημαντική ορατότητα που έχω προς τον Υμηττό από το μπαλκόνι του σπιτιού μου. Τόσα χρόνια μένω στην περιοχή και δεν έχω δει ξανά τόσο καθαρή την ατμόσφαιρα. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι πόσα θα μπορούσαν να αλλάξουν για την προστασία του περιβάλλοντος. Το «Clean Beauty» είναι η πιο δυνατή τάση στον κόσμο της ομορφιάς αυτή τη στιγμή. Καθώς η ανησυχία για την κλιματική αλλαγή αυξάνεται, οι καταναλωτές είναι πιο υποψιασμένοι, ενημερώνονται και θέλουν να ξέρουν τι επιπτώσεις θα έχει στο περιβάλλον κάθε αγορά που κάνουν! Αν η ενυδατική κρέμα βλάπτει τον πλανήτη τότε δεν έχει θέση στο μπουντουάρ μας..

Εταιρίες που αλλάζουν φιλοσοφία …

  1. Το ξέρατε πως εκτός από τις συνθέσεις των προϊόντων που έχει πρόβλημα η βιομηχανία της ομορφιάς για την διασφάλιση του φυσικού πλούτου, ένα εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι οι συσκευασίες τους; Ο διευθυντής επιστημονικής επικοινωνίας και περιβάλλοντος του Dior, Edouard Mauvais- Jarvis, μας εξηγεί πως η νέα σειρά Capture Totale Cell Energy είναι σχεδιασμένη με το οικολογικό αποτύπωμα καθώς όλες οι εξωτερικές συσκευασίες είναι φτιαγμένες από χαρτόνι ώστε να επιτευχθεί 25% μείωση του βάρους τους ενώ τα μπουκάλια είναι από ανακυκλώσιμο γυαλί με σκοπό να γίνει και σε όλες τις σειρές στο μέλλον.
  2. Η L’Oréal διεθνώς έχει λάβει μέτρα για να μειώσει το πλαστικό που χρησιμοποιεί, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα ώστε οι πλαστικές συσκευασίες που χρησιμοποιεί να είναι επαναχρησιμοποιημένες, να ανακυκλώνονται ή να μπορούν να γίνουν λίπασμα έως το 2025. Η L’Oréal σχεδιάζει ένα σωληνάριο από χαρτί φυτικής προέλευσης που αναμένεται να λανσαριστεί το 2021 καθώς και ένα  χάρτινο μπουκάλι για την Garnier

Επί της ευκαιρίας να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της πανδημίας Covid-19 και για να αντιμετωπίσει τις συνέπειές της, η L’Oréal ανακοινώνει το πρόγραμμα L’Oréal for the futureένα μοναδικό πρόγραμμα κοινωνικής και περιβαλλοντικής αλληλεγγύης το οποίο θα απαντήσει στις παρακάτω προτεραιότητες:

  • στήριξη οργανώσεων που βοηθούν εξαιρετικά ευάλωτες γυναίκες, τα πρώτα θύματα της κοινωνικής και οικονομικής κρίσης που προκλήθηκε από την πανδημία, με τη δημιουργία ενός φιλανθρωπικού ταμείου 50 εκατομμυρίων ευρώ
  • συμβολή στην αναγέννηση των κατεστραμμένων φυσικών οικοσυστημάτων και τις προσπάθειες πρόληψης της κλιματικής αλλαγής, με 100 εκατομμύρια ευρώ, αφιερωμένα στην επένδυση κατά των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

3. Το αγαπημένο μας ελληνικό brand φυσικών καλλυντικών KORRES, στην προσπάθεια του να συμβάλει στην οικολογική προσπάθεια, μειώνει τις περιττές συσκευασίες για αυτό όλα του τα προϊόντα σώματος και μαλλιών κυκλοφορούν χωρίς κουτί. Ενώ κάθε προιόν έχει σχεδιαστεί ώστε τα μεμονωμένα του μέρη να μπορούν εύκολα να διαχωριστούν και να ανακυκλωθούν.

Τέλος, αυτές τις καινοτόμες συσκευασίες απαλλαγμένες από πλαστικό αναζητούν όλο και περισσότεροι οίκοι όπως Chanel, Yves Saint Lauren…Ας συνεχίσουμε την προσπάθεια τους προσπαθήσουμε ακολουθώντας τον δρόμο τους!

Photo credits : @freestocks (unsplash)

You may also like