Fashion News of the Week

by The K-magazine

Αυτή η εβδομάδα ήταν ιδιαίτερα πλούσια σε λανσαρίσματα και σε παρουσιάσεις νέων κολεξιόν…

Ο Βέλγος σχεδιαστής Raf Simons και η Eastpak παρουσιάζουν τη συλλογή RS. Κάθε τσάντα της συλλογής Raf Simons x Eastpak VII έρχεται με μία exclusive κοινή ετικέτα, αλλά και με μια ειδικά σχεδιασμένη laundry bag. Η συλλογή RS Classic υιοθετώντας το κλασικό σχήμα του θρυλικού backpack της Eastpak Padded Pak’r, συνδυάζει την πλισέ κατασκευή του Simons με αναφορές στην κλασική καπαρντίνα, σε ένα μοναδικό υλικό και oversize διαγώνια τσέπη.

H RS Female συνδυάζει έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο με διπλωμένο κλείσιμο στο πάνω μέρος, άνοιγμα με φερμουάρ στο πλάι, ενισχυμένους ιμάντες ώμου και ελαφριά ενισχυμένη επένδυση στην πλάτη. Το μοντέλο Organized Sling διαθέτει καινοτόμο δέσιμο του ιμάντα ώμου που μοιάζει με ζώνη και διπλώνει ως πτερύγιο από πάνω, αλλά και μπροστινή γωνιακή τσέπη, που προσφέρει χώρο αποθήκευσης με φερμουάρ. Τέλος, το μοντέλο RS Coat Bag ενσωματώνει τις χαρακτηριστικές τσέπες με μανικετόκουμπα, ενώ διαθέτει και ενσωματωμένη ζώνη μέση.

Με επιρροές από τη Νεοϋορκέζικη hip-hop σκηνή των 80s και των 90s, η νέα κολεξιόν Bershka Mickey χαρακτηρίζεται από το color blocking, τα λογότυπα και τον συνδυασμό oversize και ultra-fit γραμμών. Η κολεξιόν είναι ένα αφιέρωμα στον βασιλιά των κινουμένων σχεδίων, αγαπημένο ήρωα της ποπ κουλτούρας, ενώ περιλαμβάνει αναφορές στα νυχτερινά κλαμπ της Νέας Υόρκης δημιουργώντας έτσι ένα διπλό κύμα cool διάθεσης. Το χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο του Mickey αναμιγνύεται με τολμηρές πινελιές χρώματος -μωβ, κίτρινο και πράσινο δημιουργώντας ασυνήθιστες, offbeat εμφανίσεις.

Τα logo και τα γραφικά κλέβουν τις εντυπώσεις, ενώ το όνομα του Mickey και το κεφάλαιο Μ γίνονται οι πρωταγωνιστές της κολεξιόν. Οι προτάσεις για τα κορίτσια περιλαμβάνουν ιριδίζοντα κολάν, μίνι φούστες και φορέματα body-con, μαζί με oversize φούτερ και πουλόβερ. Μια γκάμα με μεγάλα χρυσά αξεσουάρ με το χρυσό δαχτυλίδι Mickey, καθώς και το περιορισμένης έκδοσης τσαντάκι μέσης είναι must για τους συλλέκτες

Την προηγούμενη εβδομάδα εγκαινιάστηκε από την Τriumph, γιορτάζοντας το πρώτο κατάστημα Sloggi παγκοσμίως, στο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Στο Grand Opening Event, όλοι όσοι παρευρέθηκαν, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν show μόδας, από αγόρια και κορίτσια που ανέδειξαν τα εσώρουχα sloggi, και να κερδίσουν δώρα, συμμετέχοντας σε live διαγωνισμό φωτογραφίας. Συντροφιά με εκπροσώπους του δημοσιογραφικού κόσμου, αλλά και γνωστές beauty & fashion editors και bloggers, οι επισκέπτες του Mediterranean Cosmos, είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν υπό τους ήχους μουσικής, και να επωφεληθούν από τις εορταστικές προσφορές του καταστήματος.

Ο σχεδιαστής μόδας Jean-Charles de Castelbajac προσελήφθη ως καλλιτεχνικός διευθυντής για την αντρική και τη γυναικεία συλλογή της United Colors of Benetton. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς και καλωσορίζουμε τον Jean- Charles de Castelbajac στη μεγάλη μας οικογένεια», ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της UCB, Luciano Benetton. Η καριέρα και η εμπειρία του Castelbajac εκτείνεται από το σχεδιασμό έως τη ζωγραφική, τη διαφήμιση και την τέχνη του δρόμου.

«Η United Colors of Benetton είναι η εταιρεία που οραματίστηκε τον κόσμο του σήμερα, ποπ, πολύχρωμη, προσιτή ενισχυμένη από τις ισχυρές εικόνες του Oliviero Toscani», σχολίασε ο Castelbajac. Οι δημιουργίες του εκτίθενται στο Ινστιτούτο Μόδας και Τεχνολογίας της Νέας Υόρκης, στο μουσείο Victoria&Albert του Λονδίνου και στο Galliera Museum στο Παρίσι.


Φέτος το φθινόπωρο, η SPRINGFIELD  παρουσιάζει τη νέα καμπάνια R[ECO]NSIDER  που αποτελεί δέσμευση για το περιβάλλον, καθώς η Springfield υπόσχεται αειφόρο ανάπτυξη που διαφυλάσσει τις σημερινές ανάγκες χωρίς να διακυβεύει τις ανάγκες της μελλοντικής γενιάς.

Μέσω δύο σημαντικών πρωτοβουλιών, τη χρήση οργανικών ινών καθώς και τη χρήση τεχνολογίας λέιζερ και όζοντος  κατά την  τελική  διαδικασία επεξεργασίας των jeans, η Springfield έχει ήδη παράγει περισσότερα από ένα εκατομμύριο βιώσιμα ρούχα, εξοικονομώντας δεκαπέντε εκατομμύρια λίτρα νερού. 

Η ultra premium vodka CÎROC που είναι τώρα, όσο ποτέ, συνδεδεμένη με τα πιο hot fashion happenings του κόσμου, παρουσιάζει μία νέα συνεργασία με τον κορυφαίο ιταλικό οίκο μόδας Moschino, σε ένα από τα πιο διάσημα event του πλανήτη που πραγματοποιείται στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.

 Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μιας χρονιάς γεμάτης δημιουργικότητα και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την διάθεση μιας ειδικά σχεδιασμένης limited edition φιάλης vodka CÎROC που θα κλέψει τις εντυπώσεις και  εορτασμούς σε μερικούς από τους πιο συναρπαστικούς προορισμούς του κόσμου… από την Βραζιλία μέχρι την Ίμπιζα!

H φιάλη σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τον Jeremy Scott, και συνδυάζει τις iconic χρυσές αλυσίδες του οίκου Moschino με εκκεντρικά χρυσά γράμματα και το μοναδικό γαλάζιο χρώμα τηςvodka CÎROC.

To νέο Persil Care & Refresh ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ακόμη και του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Έχοντας σχεδιαστεί ειδικά για τις ξεχωριστές ανάγκες των ινών των μεικτών και συνθετικών υφασμάτων, τα ρούχα παραμένουν σαν καινούργια για περισσότερο, διατηρώντας την αρχική τους φόρμα & εφαρμογή! Για το λανσάρισμα του Persil Care & Refresh και την ανάδειξη του πιο «όμορφου εαυτού μας» μέσα από τις αναμνήσεις που συνοδεύουν τα αγαπημένα μας ρούχα, πραγματοποιείται η digital καμπάνια #MyBeautifulself.

Διάσημες influencers, όπως η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, η Τζένη Μελιτά, η Μαρία Παπαγεωργίου, η Φανή Παράβαλου και η Ελένη Μπουγιουκλή μοιράζονται μέσα από 10 συνολικά digital videos την προσωπική ιστορία τους για το ρούχο που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητά τους και εκφράζει τον πιο όμορφο εαυτό τους!

You may also like