Τα 2 “τρόφιμα” που καίνε το λίπος

by Εύη Τσανάκα

Αν θέλετε να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, η σωστή διατροφή μπορεί να προσφέρει μερικά αρκετά καλά αποτελέσματα πλην του γυμναστηρίου. Η ενσωμάτωση των τροφών που καίνε το λίπος, στη διατροφή σας, μπορεί να χρησιμεύσει για την ενίσχυση της λειτουργίας του θυρεοειδούς, την αναζωογόνηση ολόκληρου του συστήματος και την φυσική αποτοξίνωση του σώματος. Τα τρόφιμα που έχουν εκ φύσεως υψηλό θερμογόνο αποτέλεσμα αποτελούν το καλύτερο καλύτερο τρόπο, και θα κάψετε θερμίδες ακόμη και όταν μασάτε.

Το αβοκάντο περιέχει καλό λίπος το οποίο και καίει το κακό. Τα μονοακόρεστα λίπη που βρίσκονται στα αβοκάντο ενεργοποιούν τις ορμόνες καύσης λίπους ενώ ταυτόχρονα χρησιμεύουν ως η τέλεια ώθηση ενέργειας για την άσκηση. Τα αβοκάντο περιέχουν επίσης μαννοεπτουλόζη, ένα σάκχαρο που αμβλύνει την απελευθέρωση ινσουλίνης και ενισχύει την απορρόφηση του ασβεστίου, κάτι που αποτελεί το κλειδί στην απώλεια του λίπους. Είναι επίσης γεμάτο από αντιοξειδωτικά, χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες και πλούσιο σε βιταμίνες. Προσθέστε μερικές φορές στην καθημερινή διατροφή σας για να σταθεροποιήσετε την απόκριση γλυκόζης και ινσουλίνης και να παραμείνετε σαρωμένοι πολύ μετά το γεύμα.

Ενισχύστε το μεταβολισμό σας με το πλούσιο σε αντιοξειδωτικό πράσινο τσάι. Φορτωμένο με θρεπτικά συστατικά και μια εναλλακτική και ταυτόχρονα χαμηλή καφεΐνη, τα οφέλη του πράσινου τσαγιού περιλαμβάνουν αυξημένη εγκεφαλική λειτουργία και βελτιωμένη διάθεση εκτός από τη φυσική δυνατότητα καύσης του λίπους. Το πράσινο τσάι έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνει τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα και μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου. Ένα τελετουργικό ασιατικό τσάι, το matcha συσκευάζει μια ισχυρή ποσότητα κατεχινών και ισχυρά αντιοξειδωτικά που αποτοξινώνουν φυσικά το σώμα.

You may also like