Κάποιες βραδιές δεν μοιάζουν με καμία άλλη. Και η εμπειρία που συνδύασε την εκλεπτυσμένη κομψότητα του γαλλικού οίκου αρωμάτων Diptyque Paris με τη μοναδική ατμόσφαιρα του 91 Athens Riviera Private Members Club, ήταν μία από αυτές!


Ένα σκηνικό που έμοιαζε βγαλμένο από κινηματογραφικό κάδρο: Μέσα σε μια ατμόσφαιρα υψηλής αισθητικής με φόντο τις πολυτελείς σκηνές του 91 Athens Riviera το καλωσόρισμα έγινε υπό τους ήχους βιολιού που έντυσαν μουσικά τη βραδιά, και το φως από δεκάδες αρωματικά κεριά να πλημμυρίζει τον χώρο.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του ιστορικού brand με το exclusive members club της Grivalia Hospitality, υποδέχτηκε εκλεκτούς καλεσμένους — μέλη του club, ανθρώπους από τον χώρο της ομορφιάς, των media και φυσικά, εκπροσώπους της Diptyque Paris.















Το μενού της βραδιάς, μια ωδή στη δημιουργική μεσογειακή κουζίνα με ιαπωνικές πινελιές, φέρει την υπογραφή του Executive Chef Αλέξανδρου Κονδύλη. Η εμπειρία ξεκίνησε με μια κομψή κροκέτα φάβας και χταποδιού, αρωματισμένη με ginger ponzu, και εξελίχθηκε μέσα από γεύσεις που τιμούν τη φρεσκάδα των εσπεριδοειδών — σήμα κατατεθέν της Diptyque — σε ένα γαστρονομικό ταξίδι όπου κάθε πιάτο είχε τη δική του μικρή ιστορία.
Η συνοδεία των κρασιών ήταν εξίσου επιμελημένη: από την σαμπάνια Philipponnat — έναν από τους πιο ιστορικούς οίκους της Καμπανίας καθώς η οικογένεια Philipponnat εργάζεται στην περιοχή από το 1522— μέχρι τις εκλεκτές ετικέτες του Escarpment Vineyards από τη Νέα Ζηλανδία, με τις κομψές ποικιλίες της Βουργουνδίας να συναντούν τη φρεσκάδα του Νότιου Ημισφαιρίου.


Τα αρωματικά κεριά Diptyque, στρατηγικά τοποθετημένα στα τραπέζια, ανέδειξαν τον ατμοσφαιρικό χαρακτήρα της βραδιάς, μεταφέροντας τους καλεσμένους σε έναν κόσμο αρωμάτων, συναισθήσεων και αισθητικής.
Η βραδιά σηματοδότησε τη συνάντηση δύο κόσμων που μοιράζονται κοινές αξίες: την αγάπη για την αυθεντικότητα, τη λεπτομέρεια και την υψηλή αισθητική.
Το 91 Athens Riviera Private Members Club, το πρώτο υβριδικό Private Members Club & Glamping στην Ελλάδα, έχει εισάγει με πρωτοποριακό τρόπο τη φιλοσοφία της ιδιωτικής λέσχης στην ελληνική τουριστική αγορά, σε συνδυασμό με την επιτομή της εμπειρίας του glamping. Από την άλλη, η Diptyque Paris, με ρίζες στην καλλιτεχνική καρδιά της λεωφόρου Saint-Germain, συνεχίζει από το 1961 να αφηγείται ιστορίες μέσω των αρωμάτων της σε κάθε νέα τοποθεσία ανά τον κόσμο.


Ήταν μια βραδιά όπου η πολυτέλεια υπήρχε, χωρίς να “φωνάζει”, ήταν διάχυτη σε κάθε λεπτομέρεια, από τη μουσική έως τη γεύση και φυσικά, το άρωμα.
Photos: Studio Panoulis