Beauty news of the Week

Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας;

Η Shiseido επανασχεδιάζει την τελετουργία της περιποίησης των ματιών και παρουσιάζει το Εssential Energy Eye Definer, το πρώτο προϊόν ματιών που δημιουργήθηκε με βάση τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής.

Συνδυάζοντας τη σύγχρονη τεχνολογία με το ενισχυμένο ενεργό σύμπλεγμα της νευρο-επιστήμης της σειράς Εssential Energy, η Shiseido αποκαλύπτει μια νέα, αποτελεσματική στρατηγική για την αντιμετώπιση όλων των επιπτώσεων της «ψηφιακής» κούρασης των ματιών.

Μετά από χρόνια έρευνας αξιοποιώντας την ασυναγώνιστη τεχνογνωσία για το χαβιάρι, η La Prairie επαναπροσδιορίζει το χαβιάρι : Η Skin Caviar Luxe Cream ανανεωμένη με το Caviar Premier, δημιουργεί μια νέα διάσταση απόλαυσης στην περιποίηση της επιδερμίδας, σε συνδυασμό με πρωτόγνωρη αίσθηση ανόρθωσης και σύσφιξης. Η νέα εκδοχή της Skin Caviar Luxe Cream είναι μια πραγματική γιορτή για τις αισθήσεις.

Προσφέρει μια μοναδική αίσθηση απόλαυσης κατά τη διάρκεια της εφαρμογής. Αυτή η εμβληματική εμπειρία αισθήσεων περιλαμβάνει μία σύγχρονη εκδοχή του χαρακτηριστικού αρώματος της Συλλογής Skin Caviar και μια ανάλαφρη υφή που απλώνεται στην επιδερμίδα αφήνοντάς την εξαιρετικά απαλή.

Εφαρμόστε την πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό, την τόνωση, την εφαρμογή του Skin Caviar Essence-in-Lotion και του Skin Caviar Liquid Lift. Όταν χρειάζεστε επιπλέον νυχτερινή απόλαυση, χρησιμοποιήστε την Skin Caviar Luxe Sleep Mask ανανεωμένη με το Caviar Premier. Για να διασφαλίσετε ότι η καθαρότητα της κρέμας θα διατηρηθεί, χρησιμοποιήστε την κομψή σπάτουλα για να βάλετε μια μικρή ποσότητα κρέμας πάνω στις άκρες των δακτύλων σας. Απλώστε την απαλά στο πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ. Για την πρωινή σας περιποίηση, συνεχίστε με το Skin Caviar Concealer για τέλεια όψη επιδερμίδας.

Η Max Factor αποκαλύπτει την νέα της καμπάνια, την You X Max Factor. Tο εμβληματικό make up προσδιορίζει μια γενιά γυναικών που η βιομηχανία ομορφιάς έχει απογοητεύσει. Στην μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα ομορφιάς των τελευταίων πέντε χρόνων, η Max Factor μίλησε με περισσότερες από 26.000 γυναίκες σε δέκα χώρες, και εντόπισε μια σημαντική ομάδα γυναικών παγκοσμίως, των οποίων η αντίληψη για την ομορφιά δεν γίνεται κατανοητή από τη σύγχρονη βιομηχανία. Με μόνο το 10% των γυναικών να πιστεύουν πως η βιομηχανία ομορφιάς αντιπροσωπεύει τις καθημερινές γυναίκες είναι φανερό πως η βιομηχανία ομορφιάς αποτυγχάνει να επικοινωνήσει μαζί τους, με τρόπο που να αισθάνονται ότι τις αντιπροσωπεύει. Οι γυναίκες αυτές, είτε έχουν αποκτήσει παιδιά, είτε έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους, είτε στις προσωπικές τους σχέσεις είναι συνήθως 30 έως 55 ετών. Γυναίκες με αυτοπεποίθηση στους περισσότερους τομείς της ζωής τους, βιώνουν την ομορφιά τους στο αποκορύφωμά της, μέσω των εμπειριών και της προσωπικότητάς τους.

Η Max Factor δεσμεύεται πως αυτή η γενιά γυναικών θα είναι τώρα στην καρδιά της. Από τη δημιουργία προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες της, έως την προάσπιση της ομορφιάς με βάθος, που αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα και τις εμπειρίες τη ζωής της

 

Τα παιδιά έχοντας μια αρκετά έντονη καθημερινότητα με πολλές δραστηριότητες, έχουν ανάγκη από προϊόντα που θα τα κάνουν να αισθάνονται άνετα και όμορφα με τον εαυτό τους. Έτσι οι γονείς αναζητούν προϊόντα που θα προσφέρουν στα παιδιά τη σωστή περιποίηση, θα καλύπτουν τις ανάγκες τους και θα τα βοηθήσουν να βελτιώσουν τη ζωή τους.  

Τα προϊόντα Sensitive Kids Styling Gel και Sensitive Kids Magic Spray της FREZYDERM, βάζουν τέλος στο μπέρδεμα των μαλλιών και στα αδύναμα κρατήματα. Τα παιδιά μπορούν πλέον να αποκτήσουν την περιποίηση και το look που επιθυμούν ενώ το χτένισμα των μαλλιών τους να εξελίσσεται σε μια εύκολη διαδικασία

You may also like