Beauty News of the Week

O Νοέμβρης ξεκινά με ενδιαφέρουσες ειδήσεις από τον χώρο της ομορφιάς…

Grown Alchemist-Hand creme

Το brand Grown Alchemist δημιούργησε μια νέα κρέμα χεριών, τη Soothing Hand Cream: Cactus Flower, Cedarwood Atlas, Tri-Hyaluronan Complex. Πρόκειται για αρωματική κρέμα για τα χέρια, που αποτελείται από θεραπευτικά και καταπραϋντικά, ενεργά συστατικά, με αντισηπτικές-αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Προσφέρει έντονη ενυδάτωση σε χέρια και πετσάκια, αφήνοντάς ένα υπέροχο ελαφρύ άρωμα.

Τα προϊόνταGrown Alchemist μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα Attica City Link, Attica Golden Hall, Hondos Center Γλυφάδα, Αριστοτέλους, Πυλαία, Ηράκλειο & στα e-shop της αλυσίδας Attica & Hondos center.

Συλλογή βλεφαρίδων από τη MAC

Η MAC παρουσιάζει νέες ψεύτικες βλεφαρίδες! Συγκεκριμένα δέκα νέα, επαναχρησιμοποιούμενα,
φυσικά, ενισχυμένα και έντονα σχέδια που έρχονται να συμπληρώσουν την ήδη υπάρχουσα συλλογή,
δημιουργώντας μία ολοκληρωμένη συλλογή από 20 ζευγάρια. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο
www.maccosmetics.gr από 27/10 και σε όλα τα φυσικά σημεία πώλησης MAC και στα e-shops των
συνεργαζόμενων αλυσίδων καλλυντικών από τις 29/10 και θα παραμείνει στη βασική συλλογή.

«Watch for Change» by AVON

Η Avon, πρωτοπόρος στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση ενάντια στον καρκίνο του μαστού, δημιουργεί το κίνημα «Watch for Change» και καλεί όλους να βάλουν την αυτοεξέταση στην καθημερινότητά τους, ως μια από τις πιο έγκυρες τακτικές πρόληψης. Με αφορμή την 25η Οκτωβρίου, την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, δημιούργησε μία σειρά ενημερωτικών εικαστικών, σχετικά με τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από αυτόν. Παράλληλα, μοιράζεται ένα δυναμικό βίντεο, με μονολόγους γυναικών και ανδρών που διηγούνται πόσο δυνατοί αισθάνονται. Καθώς έχουν ξεπεράσει τον φόβο και έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο ετήσιος έλεγχος και η αυτοεξέταση είναι η μόνη προστασία της υγείας του στήθους τους.

Στο βίντεο συμμετέχουν μέλη και εργαζόμενοι της Avon και celebrities. Αλλά και γυναίκες που κέρδισαν τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού και θέλουν να περάσουν το μήνυμα της πρόληψης μέσα από τη δική τους εμπειρία.

«Καμία παύση στην εμμηνόπαυση» από τη Vichy

Η Vichy διοργάνωσε ένα international webinar με θέμα «How to better accompany your menopause
patients
». Στόχος ήταν να μάθει και να κατανοήσει κάθε γυναίκα τι είναι η εμμηνόπαυση και πώς επηρεάζει τη ζωή της. Επιπλέον, να κατανοήσει τι μπορεί να κάνει για να μειώσει στο μέγιστο της συνέπειές της στην καθημερινότητα, στην επιδερμίδα και κυρίως στην ψυχολογία της μιας και βασικό σύνθημα της μάρκας είναι το «Καμία παύση στην εμμηνόπαυση».
Στο webinar αναλύθηκαν σε βάθος οι επιπτώσεις που έχει οργανικά η εμμηνόπαυση στο γυναικείο σώμα αλλά και οι επιπτώσεις και η μείωση αυτών στην επιδερμίδα. Μεταξύ των ομιλητών από όλο τον κόσμο ήταν και η διακεκριμένη Ελληνίδα Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος Μαρίτα Κοσμαδάκη.


Η Vichy έχει δημιουργήσει μία πλατφόρμα το «No Pause at Menopause», στο www.vichy.gr, όπου προσφέρονται πολύτιμες συμβουλές και γνώσεις γύρω από το θέμα της εμμηνόπαυσης. Εξειδικευμένοι επιστήμονες, από όλο τον
κόσμο αλλά και από την Ελλάδα, διακεκριμένοι στο αντικείμενό τους, μιλούν ανοιχτά για το θέμα.

Photo credits: @sammanns94 (unsplash)

You may also like