Fashion News of the Week

Έχοντας ως επίκεντρο τη γυναίκα, το brand Miss Polyplexi, στηρίζει το έργο του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με καρκίνο μαστού «Άλμα Ζωής», μέσω της συλλεκτικής χειροποίητης τσάντας που σχεδίασε. Έτσι, με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας «Alma», το 50% των εσόδων μεταφέρεται στο «Άλμα Ζωής» και στηρίζεται η μάχη ενάντια στο καρκίνο του μαστού.

Η Miss Polyplexi «Alma» διατίθεται σε έναν μοναδικό συνδυασμό χρωμάτων, sour cherry & baby pink, με την χρυσή μεταλλική της αλυσίδα να ξεχωρίζει και τους τέσσερεις ροζ κρίκους να συμβολίζουν την ενότητα, την αλληλεγγύη, την αγάπη και τον σεβασμό προς τον αγώνα για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού. Με τη συγκεκριμένη τσάντα, φωτογραφήθηκε το μοντέλο Ιωάννα Σαρρή, η οποία σε συνεργασία με την Fashion Designer του brand, Βασιλική Θεοδώρου, γίνεται πρέσβειρα για την ενέργεια αυτή.

Cara Delevingne

Το τελευταίο τεχνολογικό επίτευγμα της Samsung στέλνει την Cara Delevingne σε μια διαγαλαξιακή αποστολή. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ένα Galaxy S10 5G θα ταξιδέψει στην στρατόσφαιρα για να δώσει στους καταναλωτές την ευκαιρία να στείλουν το πρόσωπό τους στο διάστημα. Μάλιστα, το μοντέλο, ηθοποιός και γνωστή για τη φιλανθρωπική της δράση, Cara Delevingne ανακοινώθηκε ως το πρόσωπο της αποστολής «Space Selfie» της Samsung.

Η αποστολή του S10 5G στη στρατόσφαιρα θα γίνει με τη χρήση ενός αερόστατου υψηλής πίεσης με ήλιον. Οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να βγάλουν τη δική τους Space Selfie, ανεβάζοντας μια φωτογραφία στο Κέντρο Ελέγχου της Samsung.

Το φετινό φθινόπωρο, o οίκος MCM συναντά το brand του ιαπωνικού streetwear A Bathing Ape, για να γιορτάσει τη μουσική και την ευκινησία με μια capsule collection, που περιλαμβάνει δερμάτινα είδη, ρούχα και αξεσουάρ. Η συλλογή MCM x A Bathing Ape, που θα λανσαριστεί στις 26 Οκτωβρίου, εξουδετερώνει τις κοινές σχεδιαστικές επιρροές των δύο μαρκών – την πολυτέλεια, τους δρόμους, τη μουσική, την pop κουλτούρα – για να εφεύρει νέες δηλώσεις μόδας. Η περιορισμένη συλλογή αποτελείται από δερμάτινα προϊόντα και αξεσουάρ για γυναίκες και άνδρες, αλλά και unisex. Με τα επίσημα launch events στις 24 και 25 Οκτωβρίου, η capsule συλλογή θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως, σε επιλεγμένα σημεία πώλησης από τις 26 Οκτωβρίου.

Χριστίνα Σάλτη

Η iconic CocaCola συνεργάζεται με τη Diesel και διαδίδουν με τον πιο προσιτό τρόπο το μήνυμα της ανακύκλωσης. Η παράδοση χρόνων αναμιγνύεται με τη μοντέρνα αισθητική και έρχεται να απαντήσει στις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας με μία capsule συλλογή ρούχων από ανακυκλωμένα υλικά, την The (Re)Collection.

Μέσα από αυτή τη συλλογή, τα χρησιμοποιημένα πλαστικά μπουκάλια της Coca-Cola παίρνουν νέα ζωή, καθώς συνδυάζονται με ανακυκλωμένο βαμβάκι και μετατρέπονται σε μοναδικά κομμάτια που θα ανανεώσουν το coolστυλ σου.Denim jackets, beanies, t-shirts, φούτερ, μαγιό και tracksuits έρχονται να απογειώσουν τις καθημερινές σου εμφανίσεις την φετινή σεζόν!

Η United Colors of Benetton παρουσιάζει για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019/2020 τη σειρά «Wool So Cool» σε συνεργασία με την The Woolmark Company.

Η συγκεκριμένη συλλογή περιλαμβάνει μια σειρά από πουλόβερ πιστοποιημένα με το σήμα της Woolmark που αγκαλιάζουν την παιχνιδιάρικη αισθητική της Benetton με προσέγγιση φιλική προς το περιβάλλον και είναι κατασκευασμένα από ιταλικά νήματα και 100% εξαιρετικό μαλλί Merino από την Αυστραλία, με 100% φυσικές, ανανεώσιμες και βιοδιασπώμενες ίνες. Η δέσμευση του Ομίλου Benetton για το περιβάλλον ξεκινά από τις ίνες των ρούχων και συνεχίζεται σε όλη τη διαδικασία παραγωγής με την ομάδα που συμμετέχει στην έκθεση της Greenpeace «Destination Zero – Seven Years of Detoxing the Industry».

You may also like