Fashion News of the Week

Μπορεί ο καιρός να μας κάνει παιχνίδια, αλλά πλέον κυκλοφορούμε με μεγαλύτερη ελευθερία και οι επιλογές μας για εξόδους είναι πολλές. Άρα ντυνόμαστε όμορφα, φτιάχνει η διάθεσή μας… και τα brands μας δίνουν ιδέες για μοναδικές εμφανίσεις!

Μία νέα συλλογή φορεμάτων από ανακυκλωμένα και άλλα βιώσιμα υλικά παρουσιάζει η Η&Μ, η οποία έχει στόχο, έως το 2030, να χρησιμοποιεί αποκλειστικά βιώσιμα υλικά. Ήδη περισσότερα από τα μισά υλικά που χρησιμοποιούνται από την εταιρεία είναι ανακυκλωμένα, οργανικά ή από άλλες βιώσιμες πηγές, ενώ, από το 2020, η Η&Μ πέτυχε το στόχο που είχε θέσει για τη χρησιμοποίηση αποκλειστικά ανακυκλωμένου ή άλλου βιώσιμου βαμβακιού. Η νέα συλλογή περιλαμβάνει μια γκάμα από μίνι και μάξι φορέματα, δίνοντας έμφαση στην αντίθεση των στιλιζαρισμένων κομματιών με όγκους που προσδίδουν κίνηση. Η πλειονότητα των κομματιών έχουν δημιουργηθεί εξ’ ολοκλήρου ή μερικώς από οργανικό βαμβάκι, tencel ή ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ άλλα από μείξεις υλικών που προέρχονται τουλάχιστον κατά 50% από βιώσιμες πηγές. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και την Κύπρο από σήμερα σε όλα τα καταστήματα και online μέσα από το hm.com.

Τη νέα του συλλογή γυαλιών ηλίου και οράσεως παρουσιάζει ο οίκος Gucci για φέτος την άνοιξη και το καλοκαίρι. Σε αυτήν περιλαμβάνεται η Cruise Collection, η οποία συνδυάζει τη σύγχρονη αισθητική με vintage στοιχεία από τα ‘50s έως τα ‘90s, ενώ τα σχήματα ενισχύονται από έντονα χρώματα και ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως λαμπερό σμάλτο και ραβδωτά μοτίβα.

Η Fashion Show σειρά διαθέτει αφενός λεπτές και, αφετέρου, oversized γραμμές και γεωμετρικά σχήματα, καθώς και διακριτικές λεπτομέρειες, όπως εγχαράξεις στα μεταλλικά στοιχεία, ιδιαίτερες ενώσεις και το εμβληματικό λογότυπο με το διπλό G. Στην Gucci SS’20 ξεχωρίζουν μοντέλα, όπως το Exotic Sparkle και το Bold Bamboo με γυαλιστερούς σκελετούς με στρας και μοτίβα σε μπαμπού. Τα μοντέλα Starry Syle διαθέτουν μικροσκοπικά τρουκς σε σχήμα αστεριού στο μπροστινό μέρος, στα Classic Retro μοντέλα ο συνδυασμός acetate και μετάλλου προσθέτει μία old-school διάθεση, ενώ οι μάσκες Sport Mode ξεχωρίζουν για τις πληθωρικές φόρμες τους με αναφορά στις μάσκες του σκι.

women’secret μας καλεί στον κόσμο του boho style μέσα από τη συλλογή Riviera, με κυρίαρχα στοιχεία τα Indian prints και το color – blocking σε έναν συνδυασμό γήινων, κόκκινων και navy blue αποχρώσεων.

Αυτό που σίγουρα ξεχωρίζει είναι το top – μαντήλι, που μπορεί να φορεθεί ως bikini top ή ως αξεσουάρ για να απογειώσετε το chic- island look σας. 

Στη συλλογή περιλαμβάνονται ξεχωριστά bohemian beachwear εμπνευσμένα από τα 70s vibes: αέρινα φορέματα με ethnic και Indian prints σε συνδυασμό με κρόσσια σε γήινες αποχρώσεις και αξεσουάρ όπως πλεκτές τσάντες με ethnic στοιχεία και μηνύματα όπως “vacation” και “ciao”, πετσέτες και εσπαντρίγιες.

Τις νέες συλλογές του παρουσιάζει το brand Havaianas με τίτλο Girly edition για φέτος το καλοκαίρι. Τα μοντέλα της συλλογής Havaianas You St. Tropez διαθέτουν ιδιαίτερο υφασμάτινο λουράκι σε σχήμα φιόγκου και είναι εμπλουτισμένα με νέα υλικά και χρώματα, όπως το μπεζ, το μπλε και το κίτρινο. Στη συλλογή έχουν προστεθεί 2 επιπλέον μοντέλα και, συγκεκριμένα, τα St. Tropez Fita, εμπνευσμένα από τις βραζιλιάνικες street market τσάντες με ιδιαίτερο ύφασμα και ριγέ μοτίβο στο λουράκι, και St. Tropez Material στο κλασσικό σχέδιο με λουράκι από λούρεξ σε 2 χρώματα.

Η σουηδική Monki, ανεξάρτητη μάρκα του ομίλου Η&Μ, έρχεται στην ελληνική αγορά και εγκαινιάζει το ηλεκτρονικό κατάστημά της στη χώρα μας.
Στο νέο e-shop του brand, Monki.com, διατίθενται οι συλλογές της Monki, οι οποίες περιγράφονται ως Scandi-cool-meet-Asian-street-style και
περιέχουν από βασικά είδη μόδας έως ιδιαίτερα κομμάτια σε συμφέρουσες τιμές. Ο ιστότοπος είναι διαθέσιμος στα Αγγλικά, με μία φιλική ομάδα
εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει βοήθεια στα Αγγλικά, και δίνει τη δυνατότητα αγορών καθημερινά, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Το νόμισμα για τις αγορές είναι σε ευρώ, ενώ οι πελάτες στην Ελλάδα δεν θα καταβάλλουν επιπλέον δασμούς ή φόρους. Η Monki εστιάζει στην ενδυνάμωση των νέων γυναικών και διαθέτει πάνω από 120 concept καταστήματα σε 19 αγορές.

Photo credits: @timromanov (unsplash)

You may also like