Η Υγιεινή διατροφή είναι πλέον προτεραιότητα για τις μαμάδες

by The K-magazine

family breakfastH κρίση δεν δημιουργεί μόνο κατάθλιψη και μιζέρια, αλλά και ευκαιρίες για να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητες μας. Πιο συγκεκριμένα μελέτες αποδεικνύουν ότι οι γονείς και συγκεκριμένα οι μητέρες προσπαθούν να προσφέρουν ότι καλύτερο μπορούν στα παιδιά τους, στα θέματα διατροφής, προσέχοντας ιδιαίτερα την ασφάλεια  και την ποιότητα των τροφίμων.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από τη Focus Bari και την  Tetra Pak Hellas, για να καταγράψουν τις τάσεις στην αγορά τροφίμων και συσκευασίας, είναι εμφανής η στροφή προς προϊόντα που κάνουν καλό, είναι ποιοτικά και υγιεινά και συνεπώς αποτελούν μέρος μιας υγιεινής, καθημερινής διατροφής.

Γιατί όμως οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται έντονα στην υγιεινή διατροφή;

Σχεδόν το 92% των Ελλήνων καταναλωτών αναγνωρίζει ότι η διατροφή επηρεάζει τη φυσική αλλά και την πνευματική κατάσταση του ατόμου.

Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά προϊόντων με θρεπτικά συστατικά και προϊόντων που προέρχονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες καθώς θεωρούνται πιο υγιεινά/ποιοτικά (70%).  Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα  προϊόντα υγιεινής διατροφής που παράγονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες δεδομένου δείχνουν ότι έχουν οι μητέρες (76%.)

Συνεπώς, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι τα οφέλη στην υγεία μας, τη δική μας αλλά και των παιδιών μας, είναι αυτά που μας παρακινούν να ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής.

Αξίζει να πούμε ότι στις ερωτήσεις των ερευνητών για τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι στις συσκευασίες που επιλέγουν, είναι σαφής η απαίτηση σχετικά με τον τόπο προέλευσης του προϊόντος αλλά και το κατά πόσο αυτές είναι φιλικές προς το περιβάλλον.

Και σε αυτό το σημείο φαίνεται να υπερτερούν οι γυναίκες, καθώς, αναλύοντας τις διαφορετικές συμπεριφορές των δύο φύλων, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως οι γυναίκες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη βάση στα χαρακτηριστικά της συσκευασίας που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος.

PrintΤέλος, όσον αφορά στις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak, οι 8 στους 10 καταναλωτές θεωρούν ότι είναι φιλικές προς το περιβάλλον. Αντίστοιχα, ένας εξίσου σημαντικός αριθμός καταναλωτών θεωρεί ότι προστατεύουν αποτελεσματικά τα προϊόντα, είναι πρακτικές και εύχρηστες.

Γενικότερα για τις συσκευασίες θα λέγαμε, σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, ότι διαπιστώνεται μια πολύ θετική στάση προς τις συσκευασίες Tetra Pak, ιδιαίτερα από γονείς, και κυρίως μητέρες, καθώς και από άτομα που ενδιαφέρονται για ζητήματα υγιεινής διατροφής.

 

Πηγή: mytwins.gr

You may also like