Η Lady Gaga έχει πια το δικό της beauty brand

Μετά τα Fenty της Rihanna και τη σειρά KKW Beauty της Kim Kardashian, μία ακόμη celebrity κάνει την πρεμιέρα της στη βιομηχανία της ομορφιάς, κι αυτή είναι η Lady Gaga.

               Η δημοφιλής τραγουδοποιός ανακοίνωσε προ ημερών το λανσάρισμα του brand Haus Laboratories μέσω Instagram ενώ ήδη από τις 15 Ιουλίου τα προϊόντα διατίθενται μέσω του Amazon σε εννέα χώρες. Η πλήρης προώθηση της σειράς στα καταστήματα αναμένεται το Σεπτέμβριο.

Στο promo video, η Lady Gaga χορεύει μαζί με μοντέλα κάθε φύλου κι εθνικότητας που λανσάρουν τα προϊόντα της σειράς, ενισχύοντας έτσι την επιθυμία της τα Haus Laboratoiries να γίνουν συνώνυμα της ισότητας, της αποδοχής, της αυτοπεποίθησης και (γιατί όχι;) της εκκεντρικότητας.

Σύμφωνα με τη Lady Gaga, η σειρά θα περιλαμβάνει lip glosses, αλλά και κραγιόν, ρουζ και σκιές ματιών σε ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων. Από τις promo photos μάλιστα, διαπιστώνουμε πως υπερισχύει ιδιαίτερα το έντονο και το μεταλλικό στοιχείο, πράγμα που σίγουρα θα αναμέναμε από την Lady Gaga που είναι διάσημη για τις οπωσδήποτε αξιοπρόσεκτες εμφανίσεις της.

Ποιος ο λόγος, όμως, για τη δημιουργία ενός ακόμη beauty brand που, όπως κι η ίδια είπε “είναι το τελευταίο που θα χρειαζόταν ο κόσμος”;

Η Lady Gaga, που πλέον απολαμβάνει και τις δάφνες του “A Star Is Born”, έδωσε την απάντηση μέσω Instagram όπου επιγραμματικά αναφέρει πως όταν ήταν πιο μικρή, δεν ένιωθε όμορφη, μέχρι που ανακάλυψε τη δύναμη του μακιγιάζ, καθώς παρακολουθούσε τη μητέρα της, μία σκληρά εργαζόμενη  γυναίκα, να δημιουργεί ένα γενναίο πρόσωπο όπως της άρμοζε. Κάπως έτσι εφηύρε τη Lady Gaga και κοιτώντας πια στον καθρέφτη έβλεπε ποια ήθελε να είναι από εδώ και πέρα.

Όσο για εμάς; Περιμένουμε υπομονετικά να καταφθάσουν και στα δικά μας χεράκια για να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από “πρώτο χέρι”!

You may also like