“Νέος Μπαμπάς”, ο τίτλος της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Disney

Η Disney κυκλοφόρησε τη μαγική, νέα, εορταστική διαφήμιση για να σηματοδοτήσει την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Η συγκινητική ταινία με τίτλο «Νέος Μπαμπάς» είναι μια ιστορία κινουμένων σχεδίων διάρκειας τριών λεπτών, για την οικογενειακή θαλπωρή και τη δύναμη της αφήγησης. Μία ιστορία που θα σας κάνει να βουρκώσετε…

Σε συνέχεια της περσινής ταινίας με τίτλο «Λόλα», που εστίαζεστις εορταστικές παραδόσεις που περνούν από γενιά σε γενιά, η νέα, ταινία μικρού μήκους έκανε πρεμιέρα την προηγούμενη εβδομάδα, σε τηλεοπτικό και digital περιβάλλον όπως και στα κανάλια της Disney σε 45 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Η διαφήμιση αποτελεί μέρος της εορταστικής καμπάνιας της Disney με τίτλο «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» για την υποστήριξη του φιλανθρωπικού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Make-A-Wish®.

Η υπόθεση της φετινής καμπάνιας

Το 2020, η πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση καταναλωτικών προϊόντων της Disney πέτυχε περισσότερες από 106 εκατομμύρια θεάσεις. Η φετινή συνέχεια της ταινίας, εστιάζει στην ενήλικη πλέον Νικόλ, την εγγονή της «Λόλα» και τα δύο της παιδιά, Μαξ και Έλλα, καθώς ο νέος θετός πατέρας, Μάικ μετακομίζει στο σπίτι τους.

Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο ιστοριών – ένα πολύτιμο αντικείμενο που έχει ο Μαξ στην κατοχή του, από τον πατέρα του. Το βιβλίο αναδεικνύει τη δύναμη της αφήγησης και πώς αυτή μπορεί να χτίσει οικογενειακούς δεσμούς. Επίσης δείχνει τη μαγεία που δημιουργεί η ανάγνωση μαζί,με ιστορίες της Disney και της Pixar να «απογειώνονται» από τις σελίδες εξάπτοντας την οικογενειακή φαντασία και κοινό θαυμασμό. Οι θεατές θα δουν την οικογένεια να κάνει ένα συγκινητικό ταξίδι καθώς συνδυάζουν εορταστικές παραδόσεις, ενόψει των Χριστουγέννων.

Ο δύο φορές βραβευμένος με βραβείο Grammy, Gregory Porter, ερμηνεύει μια συγκινητική απόδοση του πρωτότυπου κομματιού «Love Runs Deeper» που γράφτηκε για τη διαφήμιση.

Στην Ελλάδα για την υποστήριξη του ελληνικού παραρτήματος Make-A-Wish® (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η απόδοση του τραγουδιού πραγματοποιήθηκε από τον Ησαΐα Ματιάμπα. Ο δημοφιλής καλλιτέχνης ερμήνευσε το τραγούδι «Μιλάει η Αγάπη» και μετέφερε μελωδικά όλα τα συναισθήματα, τη μαγεία και την αγάπη που κατακλύζουν την ταινία. Η ελληνική εκδοχή είναι διαθέσιμη στο YouTube κανάλι DisneyGreece.

Η συνεργασία με το Make-a Wish

Η καμπάνια υποστηρίζει για μια ακόμα φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη της Disney, φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®, βοηθώντας την εκπλήρωση ευχών που αλλάζουν τη ζωή παιδιών με σοβαρές ασθένειες ,και αποτελούν σημαντικό μέρος της διαδικασίας θεραπείας. Από το 1980, η Disney έχει βοηθήσει το Make-A-Wish® να εκπληρώσει περισσότερες από 145.000 ευχές σε όλο τον κόσμο – φέρνοντας φως, ελπίδα και χαρά στα παιδιά και τις οικογένειες που υποστηρίζονται από το Make-A-Wish.

Για κάθε λήψη έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, το 100% των εσόδων θα διατεθεί στο Make-A-Wish® International για να συμβάλει στην εκπλήρωση επιθυμιών που θα αλλάξουν τη ζωή παιδιών που υποστηρίζει, με στόχο να αποκτήσουν τη σωματική και τη συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται για να παλέψουν με τα κρίσιμα θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν.

Η Disney θα προσφέρει υποστήριξη άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων στον φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish® και στο δίκτυο Συνεργατών του σε όλο τον κόσμο. Η υποστήριξη, που αποτελείται από οικονομικές δωρεές, διάθεση διαφημιστικού χρόνου και δώρα σε είδος, θα βοηθήσει το Make-A-Wish® να πλησιάσει πιο κοντά στην επίτευξη του οράματός του: να πραγματοποιήσει μια ευχή για κάθε παιδί που πληροί τις προϋποθέσεις. Οι fans θα μπορούν επίσης να αγοράσουν το παιχνίδι και ημερολόγιο «Skating Minnie Mouse» εμπνευσμένο από τη διαφήμιση, αποκλειστικά στο shopDisney.eu.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας μικρού μήκους, οι παρατηρητικοί θεατές θα μπορούν να εντοπίσουν μία σειρά από «Easter Eggs» της Disney και του Make-A-Wish®, συμπεριλαμβανομένων δύο χειροτεχνιών που δημιουργήθηκαν από παιδιά που υποστηρίζονται από τη φιλανθρωπική οργάνωση. Το ένα προέρχεται από τον 13χρονο Dylan, του οποίου η φωτογραφία ενός γατόπαρδου φαίνεται στο ψυγείο της οικογένειας. Η επιθυμία του Dylan να γίνει animator εκπληρώθηκε από τα Flux Animation Studios, τα οποία ανέπτυξαν το δημιουργικό της διαφήμισης.

You may also like