Οι δράσεις της βιομηχανίας του beauty κατά του κορωνοϊού

Περιμένοντας υπομονετικά να περάσουν οι ημέρες και να δούμε  τι θετικό υπάρχει γύρω μας εστιάζουμε σε ό,τι φρέσκο και καλοπροαίρετο γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο. Για αυτό σήμερα τιμητική τους έχουν οι εταιρίες που δωρίζουν ή δώρισαν χρήματα για να βοηθήσουν ανθρώπους και οργανισμούς για την αντιμετώπιση του ιού!

1 .Ανταποκρινόμενη στις επιπτώσεις του COVID-19 σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία Estée Lauder Companies και το φιλανθρωπικό ίδρυμα The Estée Lauder Companies Charitable Foundation (ELCCF), χρηματοδότησαν :

• Σε παγκόσμιο επίπεδο, χορηγήθηκε δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα – Doctors Without Borders / Médecins Sans Frontières (MSF), προκειμένου να στηρίξουν το διαρκές σωτήριο έργο τους σε όλο τον κόσμο, να αντιμετωπίσουν τον κοροναϊο σε χώρες με ανεπαρκείς πόρους, καθώς επίσης και σε χώρες που επλήγησαν έντονα.

• Στην Κίνα, περισσότερα από 800.000 δολάρια αποδόθηκαν στις προσπάθειες ανακούφισης από τον ιό. Τα κεφάλαια θα υποστηρίξουν τον Ερυθρό Σταυρό της Κίνας, το φιλανθρωπικό ίδρυμα της Σαγκάης και το ίδρυμα Give2Asia. Επιπλέον, χορηγήθηκαν δωρεές σε είδος ύψους 1.4 εκατομμυρίων δολαρίων στο ίδρυμα China Women’s Development Foundation, προκειμένου να υποστηρίξουν το ιατρικό προσωπικό της πρώτης γραμμής..

2. Η CHANEL φροντίζει για χειρουργικές μάσκες και ρόμπες.

3. Η Natura μετατοπίζει την παραγωγή της στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής που χρειάζονται. To The Body Shop προσφέρει δωρεάν τα μεταφορικά και κάνει ειδικές προσφορές στα προϊόντα άμεσης ανάγκης.

4. Η M·A·C Cosmetics ανακοινώνει ότι μέσω της μακροχρόνιας πρωτοβουλίας της, VIVA GLAM, η οποία υποστηρίζει οργανισμούς και δράσεις που παρέχουν βοήθεια και υπηρεσίες σε βασικές ανάγκες ευπαθών ομάδων πληθυσμού, προσφέρει 10 εκατομμύρια δολάρια σε πάνω από 250 τοπικούς οργανισμούς παγκοσμίως, οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή βοηθώντας ανθρώπους που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. To 100% των πωλήσεων (μείον του ΦΠΑ), από την πώληση ενός VIVA GLAM lipstick, προοριζόταν για οργανισμούς που υποστήριζαν αυτό το σκοπό. Σήμερα, εν’ όψη μίας νέας παγκόσμιας πανδημίας, επεκτείνει τη δράση της.

5.Η Victoria Beckham δωρίζει το 20% όλων των πωλήσεων ομορφιάς και μόδας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

6. Την παραγωγή υγρών απολυμαντικών προϊόντων, με άδεια την οποία έλαβε από τον ΕΟΦ, ξεκινά η Παπουτσάνης, αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας, προκειμένου η εταιρεία να συμβάλλει στις προσπάθειες που καταβάλλονται, για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που θέτει η κρίση του κορωνοϊού COVID – 19. Η εταιρεία έλαβε αριθμό κυκλοφορίας του προϊόντος από τον ΕΟΦ και ξεκινάει άμεσα την παραγωγή πρώτα σε συσκευασίες τσέπης 25 – 80 ml και στη συνέχεια και σε μεγαλύτερες συσκευασίες 200 – 1.000ml.

7. Δωρεά ύψους 3 εκατ. ευρώ σε αγαθά πρώτης ανάγκης πραγματοποίησε η Unilever Canada στους καναδούς πολίτες, μέσω τραπεζών τροφίμων, στο πλαίσιο της κρίσης του κορωνοϊού. Η δωρεά αφορά σε σαπούνια, προϊόντα προσωπικής περιποίησης και οικιακού καθαρισμού και σε προϊόντα τροφίμων από τα brands της Dove, Vaseline, Tresemmé, Lipton κ.λπ. Επιπλέον, εργοστάσια της Unilever στον Καναδά θα προσφέρουν πάνω από 30.000 μάσκες στους εργαζόμενους υγείας πρώτης γραμμής. Οι δράσεις της εταιρείας στον Καναδά εντάσσονται στις παγκόσμιες ενέργειες της Unilever για προστασία των κοινοτήτων που δραστηριοποιείται. Διεθνώς, θα προσφέρει 500 εκατ. δολάρια ρευστότητας για την υποστήριξη του value chain της.

8. Στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19 προχωρά η NAOS, συμβάλλοντας με δωρεές υγειονομικού υλικού, παραγωγή αντισηπτικών και άλλες πρωτοβουλίες, τόσο στη Γαλλία και στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η γαλλική εταιρεία, η οποία εφαρμόζει την τηλεργασία για τους 3.000 συνολικά εργαζομένους, λειτουργεί το εργοστάσιό της στην Aix-en-Provence για την παραγωγή και παράδοση προϊόντων υγιεινής. Ειδικότερα, η NAOS προχωρά στην παραγωγή απολυμαντικών προϊόντων με βάση το οινόπνευμα, ενώ δώρισε ποσότητες γλυκερίνης στο CHU de Montpellier για την παραγωγή αντισηπτικών. Επίσης, στο Ινστιτούτο Curie και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Nantes έχουν παραδοθεί περισσότερα από 5.000 προϊόντα για επαγγελματίες υγείας, ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες και για άλλα νοσοκομεία στη Γαλλία. Τις επόμενενες ημέρες, η εταιρεία δωρίζει 3.500 μάσκες FFP2 σε νοσοκομεία της Νότιας Ευρώπης, ενώ παρήγγειλε επιπλέον 50.000 μάσκες για διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

9. Tα εργοστάσια της L’Oréal θα παράγουν απολυμαντικά χεριών, με το ποσοστό παραγωγής να αυξάνεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες και να τίθεται στη διάθεση των γαλλικών και άλλων ευρωπαϊκών υγειονομικών αρχών. Στη «μάχη» κατά του κορωνοϊού συμμετάσχουν και brands της L’Oréal, όπως η La Roche-Posay και η Garnier, οι οποίες θα παράσχουν υδρο-αλκοολούχα gel σε νοσοκομεία, οίκους ευγηρίας, συνεργαζόμενα φαρμακεία και πελάτες του καναλιού διανομής τροφίμων στην Ευρώπη. Η La Roche-Posay, εξάλλου, δίνει ήδη δωρεάν μπουκάλια σε φαρμακεία της Γαλλίας που είναι σε θέση να κατασκευάσουν gel στις εγκαταστάσεις τους. Στο μεταξύ, το Fondation L’Oréal χορηγεί ένα εκατ. ευρώ στις Ενώσεις με τις οποίες συνεργάζεται, οι οποίες προσφέρουν βοήθεια στους πληγέντες από την πανδημία. Επίσης, θα προσφέρονται σε αυτές kits υγιεινής με shower gel και σαμπουάν, αλλά και hydroalcoholic gel για κοινωνικούς λειτουργούς, εθελοντές και δικαιούχους.

10.Την έμπρακτη υποστήριξή του προς την κοινωνία εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού συνεχίζει να εκφράζει ο Όμιλος Σαράντη μέσω ενός πολυδιάστατου σχεδίου δράσης που περιλαμβάνει χρηματική και προϊοντική συνεισφορά ύψους 320.000 ευρώ συνολικά. Επιπρόσθετα, προϊόντα προσωπικής υγιεινής Noxzema δόθηκαν στους Γιατρούς του Κόσμου και στην Κιβωτό του Κόσμου για τις ετήσιες ανάγκες του έργου τους Παράλληλα, διατίθεται δωρεά προϊόντων Lanes του Ομίλου αξίας 250.000 ευρώ Συγκεκριμένα, ο Όμιλος έχει προβεί στην υλοποίηση διανομής προϊόντων Lanes ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω ΕΟΦ και Υπουργείου Υγείας σε εγχώρια νοσοκομεία αλλά και σε διάφορους φορείς σε όλη την Ελλάδα μέσω συνεργασίας με τη ΜΚΟ GIVMED.

Οι ωραίες δράσεις ενισχύονται με την ομορφιά αντιμετωπίζοντας την δύσκολη πραγματικότητα μας για τον πιο ουσιαστικό λόγο. To be beautiful and alive…

Photo credits: @lovelypeoplestudio (unsplash)

You may also like