3 tips για καλό βραδυνό ύπνο

by The K-magazine

Ο εγκλεισμός στο σπίτι δεν βοηθά στο να “κουράζεται” το σώμα αρκετά ώστε να κοιμόμαστε εύκολα το βράδυ. Ειδικά αν είστε από αυτούς που δυσκολεύονται γενικότερα στον ύπνο και πάσχετε από αϋπνίες… η περίοδος αυτή δεν βοηθάει. Όμως μπορούμε να σας δώσουμε τρεις μικρές συμβουλές που μπορεί να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση.

Σύμφωνα με έρευνες, ο καλός ύπνος αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να μπορέσει κάποιος να ανταπεξέλθει σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Επιπλέον, η έλλειψη ύπνου και οι παρατεταμένες αϋπνίες αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο στη σύγχρονη εποχή και ταλαιπωρούν πολλούς ανθρώπους, επηρεάζοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής τους.

Σωστή θερμοκρασία δωματίου

Η θερμοκρασία του σώματος πρέπει να μειωθεί κατά περίπου 1 βαθμό Κελσίου, προκειμένου ο εγκέφαλός σας να λάβει το μήνυμα για να ξεκινήσει την αύξηση της παραγωγής μελατονίνης, που βοηθάει στον ύπνο. Η ιδανική θερμοκρασία δωματίου είναι περίπου 18 βαθμούς Κελσίου.

Καθαρά σεντόνια

Είναι σημαντικό να αλλάζουμε σεντόνια κάθε εβδομάδα. Τα κλινοσκεπάσματα απορροφούν τον ιδρώτα, τα έλαια της επιδερμίδας και τα νεκρά κύτταρα, που αποτελούν ιδανική τροφή για τα ακάρεα της σκόνης, τα οποία προκαλούν αλλεργίες και διαταράσσουν τον ύπνο.

Ξηροί καρποί πριν τον ύπνο

Τα καρύδια σύμφωνα με μελέτες μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της ποσότητας της μελατονίνης στο αίμα σας. Δοκιμάστε να φάτε μερικά καρύδια λίγες ώρες πριν τον ύπνο.

Πηγή: baby.gr

Photo credits:@maeghansmulders (unsplash)

You may also like