5 σημαντικοί λόγοι για να τρως αχλάδι κάθε(μα κάθε) μέρα

Κονταροχτυπιέται με το μήλο – όσον αφορά τα οφέλη του, είναι σούπερ γευστικό αλλά και θρεπτικό, τι είναι; Η απάντηση είναι εύκολη, μιας και το αχλάδι είναι ένα φρούτο εξαιρετικά αγαπητό, που λατρεύουν να γεύονται μικροί και μεγάλοι. Άραγε ξέρεις τα σημαντικότερα οφέλη του που προσφέρει στον οργανισμό μας;

1.Κρατάει τις ρυτίδες μακριά

Κι όμως αυτό το τόσο αγαπημένο φρούτο βοηθάει στην αντιγήρανση του δέρματος. Ο καρπός του είναι πλούσιος σε βιταμίνη C – ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό αντιοξειδωτικό, βιταμίνη Kκαι χαλκό. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι ικανά να καταπολεμήσουν τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες προστατεύοντας έτσι τα δερματικά μας κύτταρα από σοβαρές βλάβες. Βοηθά τελικά στην τόνωση της επιδερμίδας και τον περιορισμό του σχηματισμού λεπτών γραμμών κοντά στα μάτια μας καθώς και στην περιοχή των χειλιών.

2. Αποτρέπει τις καρδιακές παθήσεις

Ένα από τα καλύτερα οφέλη του αχλαδιού – το οποίο και περιέχει πολλές φυτικές ίνες – είναι ότι μειώνει τη χοληστερόλη στο σώμα και μας προστατεύει από τις καρδιακές παθήσεις. Η καθημερινή πρόσληψη τροφών σε φυτικές ίνες, όπως τα αχλάδια μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου έως και 50 %. 

pexels.com

3. Βοηθά στην πέψη

Ένα μεσαίου μεγέθους αχλάδι περιέχει περίπου 20 με 25% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης ινών. Επειδή η ίνα του είναι αδιάλυτη, κινείται εύκολα μέσω του παχέος εντέρου και αποτρέπει τους πολύποδες να δημιουργηθούν. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθούν γενικά και βελτιώνουν αισθητά και την πέψη.

4. Βοηθά στην απώλεια βάρους

Αν γενικά προσέχεις την διατροφή σου και συνεχώς ψάχνεις υγιεινά σνακ για να καταναλώνεις μέσα στη μέρα σου, τότε το αχλάδι είναι μια πολύ καλή λύση για εσένα. Και αυτό γιατί γενικά τα αχλάδια διαθέτουν λίγες θερμίδες, αν σκεφτείς ότι περιέχουν μόνο ίνες και νερό. Έρευνες και μελέτες έχουν δείξει ότι γυναίκες που πρόσθεσαν στο διαιτολόγιο τους αχλάδια έχασαν περισσότερα κιλά απ’ ότι θα έχαναν χωρίς αυτά. Τέλειο;

5. Αποτρέπει την οστεοπόρωση

Όσο μεγαλώνουμε τόσο περισσότερο έχουμε ενοχλήσεις από τα οστά μας. Αν θες να τα διατηρήσεις υγιή και να αποτρέψεις την οστεοπόρωση, είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσεις το pHτου σώματος και να καταναλώνεις τη συνιστώμενη ποσότητα ασβεστίου καθημερινά. Τα αχλάδια θα σε βοηθήσουν σε αυτό όπως και στη σωστή απορρόφηση του ασβεστίου.

Photo credits: PEXELS.COM

You may also like

Leave a Comment