Πώς να καταπολεμήσετε τα σημάδια γήρανσης με 5 ασκήσεις, από τη Νατάσα Σχοινά

Ρυτίδες, πτώση βλεφάρων, σακούλες, χαλάρωση δέρματος είναι μερικά από αυτά που καμία γυναίκα δε θα ήθελε να δει το πρόσωπό της να έχει. Αλλά επειδή ο χρόνος έχει άλλα σχέδια πρέπει κι εμείς να του απαντήσουμε αναλόγως. Δείτε τις 5 ασκήσεις που λειτουργούν κατά των σημαδιών γήρανσης…

10600614_10152614559581955_7614101612449798567_nΆσκηση 1

Καλή για: Πεσμένα βλέφαρα, πόδι της χήνας, σακούλες στα μάτια και πρήξιμο

Βήμα 1: Πιέστε με τα μεσαία σας δάχτυλα μαζί τις εσωτερικές γωνίες των φρυδιών σας και μετά, με τους δείκτες, πιέστε στις εξωτερικές γωνίες των φρυδιών.

Βήμα 2: Κοιτάξτε στο ταβάνι, υψώστε τα κάτω βλέφαρα προς τα πάνω για να δημιουργήσετε έναν ισχυρό μορφασμό και χαλαρώστε.

Βήμα 3: Επαναλάβετε 6 φορές και τελειώστε σφίγγοντας τα μάτια δυνατά για 10 δευτερόλεπτα.

 

 

10580143_10152614559621955_6169052183333386024_nΆσκηση 2

Καλή για: Γραμμές μάγουλου και χαλάρωση του δέρματος

Βήμα 1: Κρύψτε τα χείλη σχηματίζοντας ένα «Ο» με το στόμα.

Βήμα 2: Χαμογελάστε πλατιά κρατώντας τα δόντια κρυμμένα και επαναλάβετε 6 φορές.

Βήμα 3: Στη συνέχεια, κρατήστε τη χαμογελαστή όψη τοποθετώντας τον δείκτη σας στο πηγούνι. Μετά αρχίστε να κουνάτε τη σιαγόνα πάνω και κάτω, με το κεφάλι να γέρνει ελαφρά προς τα πίσω. Χαλαρώστε και επαναλάβετε 2 ακόμα φορές.

 

10516719_10152614559611955_274525100799664772_nΆσκηση 3

Καλή για: Οριζόντιες ρυτίδες του μετώπου

Βήμα 1: Τοποθετήστε και τα δύο χέρια στο μέτωπο με φορά προς τα μέσα και απλώστε τα δάχτυλα από τα φρύδια μέχρι τα μαλλιά.

Βήμα 2: Απαλά με τα δάχτυλα κάνετε κινήσεις προς τα έξω, εφαρμόζοντας ελαφριά πίεση για να σφίξετε το δέρμα.

Βήμα 3: Χαλαρώστε και επαναλάβετε 10 φορές.

 

 

10563107_10152614559386955_9120186094961238070_nΆσκηση 4

Καλή για: Βαθιές κοιλότητες των ματιών και πεσμένα φρύδια

Βήμα 1: Τοποθετήστε έναν δείκτη κάτω από το κάθε μάτι, δείχνοντας τη μύτη.

Βήμα 2: Κρύψτε τα δόντια και απομακρύνετε το πάνω χείλος από το κάτω.

Βήμα 3: «Φτερουγίστε» τα άνω βλέφαρα, ενώ κοιτάζετε το ταβάνι, για 30 δευτερόλεπτα.

 

10609540_10152614559601955_4261821606329704719_nΆσκηση 5

Καλή για: Ανόρθωση του λαιμού και του σαγονιού

Βήμα 1: Κοιτώντας ευθεία μπροστά, τοποθετήστε τις κορυφές των δαχτύλων σας στη βάση του λαιμού και απαλά πιέστε το δέρμα προς τα κάτω, με το κεφάλι να γέρνει πίσω.

Βήμα 2: Κατεβάστε το κεφάλι στο στήθος και επαναλάβετε 2 ακόμα φορές.

Βήμα 3: Τέλος, κάντε το κάτω χείλος να προεξέχει όσο το δυνατό περισσότερο για να τραβηχτούν οι γωνίες του στόματος κάτω και τοποθετήστε τις κορυφές των δαχτύλων στο κόκκαλο γύρω από το λαιμό, με το πηγούνι να δείχνει προς τα κάτω.

 

Πηγή: marieclaire

Για περισσότερες πληροφορίες για τη Νατάσα Σχοινά, πατήστε εδώ

 

 

You may also like