3 Βήματα για να βελτιώσουμε τον εαυτό μας

by Ρία Σπύρου

 Ο Σεπτέμβρης κυλά γρήγορα κι επιστρέφουμε συνειδητά και πρακτικά από τις καλοκαιρινές εξορμήσεις μας προσπαθώντας να προσαρμοστούμε. Παράλληλα υιοθετήσουμε όλες εκείνες τις συνήθειες που θα μας χαρίσουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Γυρίζουμε σελίδα και κάνουμε ένα βήμα παραπάνω για να αλλάξουμε ό,τι δεν μας αρέσει και ό,τι δεν χρειαζόμαστε. Η πανδημία έχει επηρεάσει τα πάντα, ακόμη και τον τρόπο που ασκούμαστε. Η γυμναστική, για μεγαλύτερη ασφάλεια, μεταφέρεται στο σπίτι ή σε εξωτερικούς χώρους. Ας δούμε, ποια γραμμή θα ακολουθήσουμε αυτή τη σεζόν για να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας..

Γυμναστήρια και εξωτερικοί χώροι

  Κάποια γυμναστήρια συνεχίζουν είτε με personal trainers, είτε ομαδικά με πραγματικό ρυθμό τα προγράμματα τους ενώ κάποια άλλα έχουν προχωρήσει σε online sessions για να μην χάσουμε την επαφή μαζί τους , το οποίο μπορεί να μην είναι το ιδανικό πολλές φορές αλλά για κάποιους είναι προτιμότερο, ώστε να υπάρχει ασφάλεια. Κάποιοι trainersπήγαν ένα βήμα παραπάνω και μετέφεραν τα μαθήματα τους σε εξωτερικούς χώρους όπως πάρκα, παραλίες. Επιπλέον, έχουμε εφαρμογές στη διάθεση μας όπως το Street workout ή το MapMyRun που βοηθούν να γυμναστούμε, να τρέξουμε ή MapMyRun για ποδήλατο αντίστοιχα. Πολύ αγαπημένο επίσης, όσο ο καιρός μας το επιτρέπει είναι το SwimCoach για ασκήσεις μέσα στην θάλασσα.

Στοχεύουμε στην ηρεμία μας

Αρκετές φορές νιώθουμε αδύναμοι, ευάλωτοι και απροστάτευτοι. Ένα τρικ για να νιώθουμε πιο δυνατοί σε κάθε δύσκολη στιγμή είτε είχαμε μια έντονη διαφωνία στο γραφείο είτε ένα σοβαρό τσακωμό με τον φίλο μας είναι να δημιουργούμε ένα νοητό κύκλο γύρω από τον εαυτό μας, σαν μια μπάλα προστασίας. Καλό είναι να αποφεύγουμε να δρούμε παρορμητικά και να επικεντρωνόμαστε στον εαυτό μας παρά στον άλλον. Η καραντίνα ήταν ένα σπριντ που φέραμε εις πέρας και ίσως μπροστά μας έχουμε ένα μαραθώνιο να διανύσουμε που δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει. Για αυτό, δεν συμμετέχουμε σε αρνητικές συζητήσεις ούτε σε καταστροφολογίες. Επικεντρωνόμαστε σε δημιουργικά άτομα και στις καλές ειδήσεις.

Η αναπνοή και η Yoga αλλάζει τον κόσμο

Ακριβώς επειδή είναι αυτονόητη, δεν δίνουμε στην αναπνοή τη σημασία που της αξίζει. Όσοι κάνουν yoga και διαλογισμό ήδη ξέρουν τα οφέλη της, αφού τους βοηθά στη συγκέντρωση, στη πτώση της αρτηριακής πίεσης, στη μείωση του στρες. Μια καλή άσκηση που πολλοί yogis αγαπoύν,  είναι η συγκέντρωση αναπνοής για δεκαπέντε λεπτά με τα πόδια ψηλά στηριγμένα στον τοίχο σε στάση viparitakarani το κλειδί για το καλωσόρισμα της ημέρας ή την ηρεμία μιας καληνύχτας.

Όποια άσκηση και να δοκιμάσετε θα σας κάνει σίγουρα να βλέπετε τον εαυτό σας καλύτερο!

Photo credits: @kikekiks (unsplash)

You may also like