Perfect body: Τα μυστικά διατροφής και άσκησης της Jennifer Aniston

by The K-magazine

Τις τελευταίες μέρες μπορεί η συνάντηση της Jennifer και του Brad στα βραβεία SAG να έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του κόσμου που ακόμα και σήμερα θέλει να τους δει μαζί και τα social media να έχουν πάρει φωτιά, εμείς θα επικεντρωθούμε στο απίστευτο σώμα της. Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που την βλέπουμε σε μια επίσημη ή όχι εμφάνιση της, αναρωτιόμαστε τι κάνει και διατηρεί αυτή την άψογη σιλουέτα.

Ψάξαμε, βρήκαμε και παρακάτω θα μάθεις όλα τα  μυστικά της (εμπνεύσου και εσύ):

Γυμνάζεται μια ώρα καθημερινά, ενώ η Κυριακή είναι η μέρα ξεκούρασης από την έντονη γυμναστική.

– Δίνει αρκετό χρόνο και σημασία στην ενδυνάμωση των ποδιών αφού δεν παραλείπει να κάνει κάθε μέρα προβολές και squats.

Η διατροφή της απαιτεί την κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών, την κατανάλωση αρκετών λίτρων νερού.

Δεν καταναλώνει καθόλου λευκή ζάχαρη.

Μόλις ξυπνάει το πρωί πίνει ζεστό νερό με λεμόνι μέσα, το οποίο τονώνει και ενισχύει το ανοσοποιητικό αλλά και τον μεταβολισμό.

– Είναι fan των φρούτων και ειδικότερα των βιολογικών φρούτων.

Πολύ συχνά επιλέγει μέσα στη μέρα της σαν σνακ τα κόκκινα σταφύλια και διάφορα είδη τυριών σε μορφή στικ, ώστε να μπορεί να τα έχει ακόμα και μέσα στην τσάντα της.

Όπως έχει δηλώσει η ίδια λατρεύει το τρέξιμο.

Της αρέσει να συνδυάζει διαφορετικά work outs μαζί. Για παράδειγμα μπορεί σε μια προπόνηση μπορεί να συνδυάσει  λεπτά ελλειπτικό, 15 λεπτά ποδήλατο και 15 λεπτά τρέξιμο.

Πάντα στο ψυγείο της έχει έτοιμο πράσινο τσάι με στέβια.

– Λατρεύει την κινόα και σχεδόν καθημερινά την βάζει τόσο στο μεσημεριανό όσο και στο βραδινό της γεύμα.

– Το τελευταίο της γεύμα το καταναλώνει αυστηρά στις 20:00.

 Στον δρόμο λοιπόν που χάραξε η Jennifer

Φωτογραφίες:  @jenniferaniston

You may also like