Personal Shopping από τη Βασιλική Παπαναστασίου, η Νέα Μόδα στο Διαδίκτυο;

shop2Αφιερωμένο σε όλες τις Shopqueens του The K-magazine!

Νομίζω πως είναι καιρός να μιλήσουμε για το Personal Shopping! Το personal shopping είναι ένας νέος έξυπνος τρόπος να ψωνίζεις ή να βλέπεις νέους σχεδιαστές και τα προϊόντα τους που σιγά- σιγά έρχεται και στην Ελλάδα. Έχει θετικά στοιχεία και για τον καταναλωτή και για το brand ή το σχεδιαστή. Περισσότερα όμως για αυτό μπορεί να μάθει κανείς στο ξεχωριστό ελληνικό site με personal shopping services, το Shopqueen.gr, το οποίο επαναπροσδιορίζει την διαδικτυακή πραγματικότητα, με κομψό και όμορφο design. Είναι ένα πολύπλευρο site για το personal shopping αλλά και για τη μόδα γενικότερα! Με λεπτομέρειες θα μας μιλήσει γι’αυτό η δημιουργός και αρχισυντάκτρια του, Βασιλική Παπαναστασίου.

Ελισάβετ Χατζηγάκη: Πώς ξεκίνησε η ιδέα ενός site σαν το Shopqueen που έχει να κάνει με το personal shopping;
Βασιλική Παπαναστασίου: Mετά από αρκετά χρόνια στο χώρο της διαφήμισης και της μόδας, ένιωσα την ανάγκη να έχω ένα site αρχικά, με υψηλή αισθητική και να μοιράζομαι ένα κόσμο γεμάτο χρώμα, μόδα, στυλ και τις εξερευνήσεις μου από το χώρο του διαδικτύου. Με εναυσμα λοιπόν, την δημιουργία του Shopqueen- personal shopping services, αισθάνομαι όμορφα κάθε φορά που βλέπω το πόσο αρέσει αυτό που παρέχω στο κοινό που αγαπά και στηρίζει το Shopqueen.

Ε.Χ: Το Shopqueen, δεν περιορίζεται μόνο στο personal shopping αλλά πλέον εντάσσει και τα fashion services, μιλήστε μας γι’αυτή την νέα «παροχή».
 
Β.Π: Πρόσφατα με την επέκταση της δραστηριότητας του  Shopqueen και στα fashion services έγινε ακόμη χαρούμενη. Συγκεκριμένα, το fashion services αφορά στην αντιπροσώπευση Ελλήνων Σχεδιαστών στο εξωτερικό μέσω του site φυσικά. Εκτός αυτού, στο Shopqueen.gr υπαρχουν και άρθρα και θέματα που αφορούν στη μόδα και ανανεώνονται συνεχώς.

Ε.Χ: Ποιές είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει κάποιος που ξεκινάει ένα fashion site και δη με μια καινούργια φιλοσοφία όπως τα personal shopping services;

Β.Π: Πρακτικά στην αρχή είναι η τεχνολογία που πρέπει να είσαι πολύ μέσα, γνώστης δηλαδή και επιπλέον να αφιερώνεις πολύ χρόνο γιατί τα social media είναι πολλά και πρέπει να είσαι με όλα συνδεδεμένος για να αποκτήσεις κοινό που να σε εμπιστεύεται και θα σε παρακολουθεί πιστά.

shop 4Ε.Χ: Ποιό είναι αυτό το στοιχείο που κάνει το Shopqueen.gr ξεχωριστό και γιατί πιστεύετε ότι ο κόσμος πλέον το έχει αγαπήσει τόσο, παρ’ όλες τις οικονομικές συνθήκες;
Β.Π: Είναι πολύ άμεσο, φρέσκο, κοινωνικό, αυθόρμητο και πολύ γρήγορο στην ενημέρωση του κοινου. Μιλάει με πολλές εικόνες και λιγότερα κείμενα, σου γεμίζει την ημέρα με όμορφες εικόνες. Εικόνες που μπορείς εύκολα να σχολιάσεις και να μοιραστείς με τους φίλους σου. Επίσης, στο Shopqueen.gr  επικοινωνούμε με το κοινό μας και μέσω του newsletter που ενημερώνει για ότι πιο φρέσκο  υπάρχει στο χώρο της μόδας αλλά πάντα με τη σφραγίδα της  luxury αισθητικής μιας shopqueen!

Ε.Χ: Tα fashion blogs/sites όπως το Shopqueen.gr σηματοδοτούν κάτι πιο φρέσκο, πιο καινούργιο όσο αφορά τη μόδα, αυτό σημαίνει τέλος εποχής για τα παραδοσιaκά περιοδικά μόδας, πιστεύετε;
Β.Π: Φυσικά, έχει κλονιστεί πολύ η αγορά των κλασικών έντυπων περιοδικών γιατί είναι πιο εύκολο να ενημερωθείς καθημερινά μέσα από ένα blog ή site  για όλα τα θέματα χωρίς κόστος και μάλιστα πολύ πιο άμεσα, χωρίς να περιμένεις ένα χρονικό διάστημα μηνός για τη  νέα έκδοση ενός εντύπου. Θεωρώ λοιπόν ότι το Shopqueen.gr είναι μια καινοτομία στο χώρο του διαδικτύου και δεν τίθεται σύγκριση με τα έντυπα περιοδικά, πρόκειται για κάτι που διαφέρει… Βέβαια, η νέα σελίδα στα περιοδικά μόδας είναι η κυκλοφορία τους μέσω ιστοσελίδων και συνδρομών και η χρήση δυνατών blogs για την διείσδυση τους στην ηλεκτρονική αγορά και την εκσυγχρόνιση τους.

Ε.Χ: Ποιά είναι, κατά τη γνώμη σας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να έχεις ένα fashion site σαν το shopqueen;
Β.Π: Στα συν είναι σίγουρα η αμεσότητα, η γρήγορη ενημέρωση, το αυθόρμητο θέμα, το streetstyle, το συγκεκριμένο ύφος και στυλ του κάθε blog που δεν επηρεάζεται από τους πολλούς δημοσιογράφους και στυλίστες όπως στα περιοδικά πάρα μόνο από την φιλοσοφία και την αισθητική της/του blogger.

Στα αρνητικά είναι ότι τα περισσότερα blogs λειτουργούν χωρίς διαφήμιση. Άρα και χωρίς έσοδα  για τους bloggers που ενώ κάνουν πολύ καλή δουλειά και προωθούν εταιρείες και προϊόντα έμμεσα ….δεν αμείβονται γι‘αυτό.Τέλος, είναι η αισθητικήτου blog που μερικές φορές φτάνει στα άκρα, αλλά και πάλι μπορείς να επιλέξεις ποιό blog θα ακολουθήσεις και για πόσο χρονικό διάστημα….

Ε.Χ: Είχατε την φιλοδοξία και την επιθυμία το Shopqueen.gr να γίνει τόσο επιτυχημένο? Ή η απήχηση που έχει, πραγματικά ξεπέρασε τις αρχικές σας προσδοκίες;
 
Β.Π: Η αλήθεια είναι πως ακόμη είμαι στην αρχή,εάν φανταστεί κανείς ότι η σελίδα στο facebook   άνοιξε πριν δύο περίπου χρόνια ποστάροντας πολύ χαλαρά και το www.shopqueen.gr τον Αύγουστο του 2013. Δεν περίμενα πως θα ανταποκριθεί τόσος πολύς κόσμος και νιώθω υπέροχα όταν συναντώ ανθρώπους που με γνωρίζουν μόνο μέσα από τη σελίδα μου και βλέπω πόσο μεγάλη είναι η αγάπη και η αφοσίωση τους στο Shopqueen.gr.

Ε.Χ:Τα fashionblogs έχουν γίνει πλέον πραγματικότητα πιστεύετε ότι αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή στο πως αντιλαμβάνεται ο κόσμος το στυλ και τη μόδα; Αν ναι, γιατί;
Β.Π: Δεν υπάρχει αμφιβολία, τα blogs είναι η τάση της εποχής που βοηθά στην ανάπτυξη του διαδικτύου και ο κόσμος ανταποκρίνεται καλά γιατί δεν βλέπει μόνο τον ωραιοποιημένο κόσμο των μοντέλων προτύπων, αλλά ακολουθεί τις τάσεις μέσα από τα μάτια καθημερινών ανθρώπων που «φοράνε» τη μόδα με ένα άλλο στυλ και βοηθούν το κοινό να κάνει ένα mix&match με στοιχεία από επώνυμες κολεξιόν με κομμάτια από φθηνές αλυσίδες ρούχων και το βασικότερο, είναι πως αποκτούν αυτοπεποίθηση φορώντας vintage θησαυρούς από τη ντουλάπα της μαμάς. Στυλ και όχι μόδα, είναι το μότο της SHOPQUEEN.

shop 3Ε.Χ:Τι θα λέγατε και πώς θα συμβουλεύατε μία fashionblogger στο ξεκίνημα της;
Β.Π: Επειδή ήδη υπάρχουν πολλά fashion blogs, θα πρέπει να ερευνήσει καλά τον ανταγωνισμό και να έχει μια πρόταση πολύ ξεχωριστή με ιδιαίτερο στυλ και προσανατολισμό, για να αγαπηθεί από τον κόσμο. Να αναζητά διαρκώς νέες πηγές έμπνευσης και να είναι επιλεκτική στη θεματολογία και πιστή στο ύφος που έχει ορίσει, άλλωστε γι’αυτό μας επιλέγει το κοινό που μας ακολουθεί. Τέλος, να αγαπά αυτό που κάνει και να αφιερώνει αρκετές ώρες σε αυτό…γιατί στην επιτυχία δεν χωράνε ημίμετρα!!!!

Εγώ από την μεριά μου θα ήθελα απλά να επισημαίνω ότι ο κόσμος του διαδικτύου είναι πλέον τόσο απέραντος και για μερικούς ήδη κορεσμένος, που τέτοιες ιδέες όπως αυτή του Shopqueen.gr μονο ενδιαφέρουσες, ελκυστικές και αυθεντικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν.

Ευχαριστούμε θερμά τη Shopqueen, Βασιλική Παπαναστασίου …

Περισσότερα εδώ:

https://www.facebook.com/Shopqueen.vipservices

You may also like