Σε έναν κόσμο που κινείται γρήγορα, όπου η πολυτέλεια συχνά ταυτίζεται με το επιφανειακό, η Έλενα Αναστασιάδη έρχεται να μας υπενθυμίσει πως η αληθινή φροντίδα κρύβεται στις πιο ήσυχες στιγμές . Εκείνες του ύπνου.
Μετά από μια επιτυχημένη πορεία στον χώρο του PR και του marketing, αποφάσισε να μετατρέψει μια προσωπική ανάγκη σε brand, δημιουργώντας το Ýpnosilk . Πρόκειται για μια σειρά μεταξωτών προϊόντων ύπνου που ενσαρκώνουν τη διακριτική πολυτέλεια, την απλότητα και τη φροντίδα του εαυτού.
Από την επικοινωνία στη δημιουργία
Πριν γίνει δημιουργός, η Έλενα υπήρξε άνθρωπος της επικοινωνίας. Γνώριζε τη δύναμη των ιστοριών και των brands που μιλούν απευθείας στην ψυχή του καταναλωτή. Όταν τη ρωτάμε πώς η εμπειρία της στο PR και το marketing επηρέασε τη δημιουργία του Ýpnosilk, απαντά με φυσικότητα:
«Αρκετά, καθώς με έμαθε να βάζω τις ιδέες σε τάξη και να μεταφράζω τη δημιουργικότητά μου σε business. Επίσης, επειδή έχω δουλέψει πολύ μεγάλα και σημαντικά Premium brands, οι βάσεις για να στήσω κάτι δικό μου ήταν πολύ καλές.»



Η έμπνευση πίσω από το όνειρο
Κάθε brand έχει μια αφετηρία – και για το Ýpnosilk, αυτή ξεκίνησε από το ίδιο της το σπίτι.
Η Έλενα μοιράζεται τη στιγμή που η ιδέα γεννήθηκε:
«Πριν 5-6 χρόνια προέκυψε σαν δική μου ανάγκη να αγοράσω μεταξωτές μαξιλαροθήκες και επειδή δεν έβρισκα αυτό που ήθελα, η ιδέα μου μεταφράστηκε σε brand και γρήγορα πήρε σάρκα και οστά. Ξεκίνησα βρίσκοντας το όνομα και αμέσως σχεδίασα το λογότυπο online.»
Η ανάγκη έγινε έμπνευση, κι η έμπνευση – επιχείρηση. Έτσι γεννήθηκε ένα brand που μεταμορφώνει τον ύπνο σε εμπειρία πολυτέλειας.
Η φιλοσοφία του Ýpnosilk: απλότητα, λειτουργικότητα και φινέτσα
Το Ýpnosilk δεν είναι απλώς μια συλλογή μεταξωτών ειδών ύπνου· είναι μια φιλοσοφία ζωής. Όπως εξηγεί η ιδρύτριά του:
«Ο ύπνος από μόνος του είναι μια πολυτέλεια οπότε εγώ ήθελα να αναβαθμίσω με απλά πράγματα αυτή την 8ωρη εμπειρία. Η μεταξωτή μαξιλαροθήκη είναι μια διαχρονική επένδυση που σχεδόν κανένας δεν έχει μετανιώσει. Το τελετουργικό ολοκληρώνεται με μεταξωτή μάσκα ύπνου, silk scrunchie ακόμα και σκουφάκι για τα μαλλιά. Σχετικά με την προσιτότητα όλες οι παραγγελίες είναι on demand, κατά παραγγελία οπότε αυτό μας βοηθάει να μην έχουμε στοκ και να μην φορτωνόμαστε με συλλογές που δεν θα πωληθούν. Δεν κάνουμε εκπτώσεις αλλά οι τιμές για την σχέση ποιότητας και τιμής είναι πολύ καλές. Επίσης είναι όλα χειροποίητα και ράβονται στην Ελλάδα από μοδίστρες. .»
Η Έλενα επιμένει στην ποιότητα χωρίς υπερβολές: τα προϊόντα της είναι χειροποίητα στην Ελλάδα, ράβονται κατά παραγγελία, ενώ οι τιμές παραμένουν προσιτές σε σχέση με την υψηλή τους αισθητική. Το αποτέλεσμα; Μια σειρά που ενώνει την κομψότητα με τη λειτουργικότητα, προσκαλώντας μας σε έναν πιο όμορφο ύπνο — κυριολεκτικά.



Η μητρότητα ως έμπνευση και δύναμη
Η επιχειρηματικότητα συχνά συναντά τη μητρότητα. Κι εκεί κρύβεται μια νέα ισορροπία. Η Έλενα παραδέχεται πως το να είναι μητέρα την έκανε πιο ώριμη, πιο συνειδητή:
«Σίγουρα οι προτεραιότητες αλλάζουν και οι υποχρεώσεις μεγαλώνουν. Για μένα η μητρότητα σήμαινε ωριμότητα σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Τα παιδιά μου θα έλεγα μου έδωσαν ώθηση να βρω το σωστό μονοπάτι και να πιστέψω σε αυτό.»
Και όταν τη ρωτάμε ποιο μήνυμα θέλει να στείλει σε γυναίκες που φοβούνται ή το σκέφτονται να συνδυάσουν οικογένεια και καριέρα, η απάντηση είναι αισιόδοξη:

«Η συμβουλή μου είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα ακατόρθωτο. Ονειρευτείτε και δείτε πιο μακριά από το τώρα και κάθε μέρα να βάζετε ένα λιθαράκι για να χτίσετε αυτό που θέλετε. Μπορεί να είναι από το να στείλετε ένα e-mail για συνεργασία, ένα follow up, ένα όμορφο ποστ για τα social media, οτιδήποτε. Επίσης να πιστέψετε εσείς οι ίδιοι στο brand σας και να σκέφτεστε σαν καταναλωτής.»
Ελληνικό, χειροποίητο και premium. Μια νέα κουλτούρα κατανάλωσης
Η ελληνική αγορά αλλάζει, και η Έλενα το βλέπει καθημερινά μέσα από τους πελάτες του Ýpnosilk:
«Τους αρέσει πολύ το custom made, οι Έλληνες είναι πολύ προσεκτικοί πλέον με τo που ξοδεύουν τα χρήματα τους. Ειδικά στο segment που ανήκω εγώ – αξεσουάρ και προσωποποιημένα δώρα τους αρέσει η ιδέα ότι θα πάρουν κάτι χειροποίητο, θα το παραγγείλουν από μένα, θα περιμένουν κάποιες μέρες και θα παραλάβουν κάτι ιδιαίτερα προσεγμένο σε μοναδικό packaging. »
Η δημιουργός επενδύει σε αυτή τη νέα νοοτροπία… Λιγότερο μαζική, πιο ουσιαστική, με επίκεντρο τη ποιότητα και την εμπειρία.
Το αύριο του Ýpnosilk
Και το ταξίδι μόλις ξεκινά. Η Έλενα έχει ήδη δοκιμάσει την τύχη της με μια συλλογή μεταξωτών πιτζαμών, που αγαπήθηκαν από το κοινό:
«To 2025 ξεκίνησα με μεταξωτές πιτζάμες και άρεσαν πολύ. Τη loungewear συλλογή θα ήθελα να την εξελίξω.»
Το όραμα της εκτείνεται πέρα από το σπίτι… Ίσως μέχρι τα πιο κομψά resort του κόσμου.
«Sky is the limit», λέει χαμογελώντας. «Μια ονειρεμένη συνεργασία θα ήταν με κάποιο brand υψηλής ραπτικής ή με ιστορικά ξενοδοχεία, όπως το Il Pellicano στην Ιταλία.»
Η ιστορία της Έλενας Αναστασιάδη είναι η απόδειξη ότι τα δυνατά brands γεννιούνται από προσωπικές ανάγκες και αληθινά όνειρα.
Το Ýpnosilk δεν είναι απλώς μια σειρά μεταξωτών προϊόντων. Είναι μια ωδή στην απλότητα, στη φροντίδα και στη θηλυκότητα που δεν φοβάται να ονειρεύεται με πολυτέλεια.
Ίσως τελικά, όπως λέει κι εκείνη, το μυστικό της επιτυχίας να βρίσκεται στο να ρωτάς πάντα:
«Εγώ, θα το αγόραζα;»
Ανακαλύψτε την Έλενα μέσα από το @ypnosilk.studio και το elforell blog