Μικρά μυστικά για καλύτερο ύπνο

by Εύη Τσανάκα

Δευτέρα πρωί… το πιο δύσκολο ξύπνημα της εβδομάδας! Τα βράδια της Κυριακής είναι πολύ απογοητευτικά, για τους περισσότερους από εμάς, ειδικά αν το βράδυ του Σαββάτου ήταν πιο μακρύ από όσο περιμέναμε, και καταλήξαμε να ξυπνάμε κάπου το μεσημέρι. Πως θα μπορούσαμε λοιπόν, να νιώσουμε κάπως περισσότερο κουρασμένες ώστε να μην αργήσει να μας επισκεφτεί ο Μορφέας και να καταφέρουμε να έχουμε τις ώρες ύπνου που χρειαζόμαστε, για να αντέξουμε την καινούργια εβδομάδα. Εντάξει, οι δεκάδες δουλειές του νοικοκυριού θα μπορούσαν να είναι κάλλιστα μια καλή λύση, που θα μας ξεθέωνε. Αλλά εμείς δεν έχουμε αυτό ακριβώς κατά νου, οπότε θα αναλύσουμε παρακάτω τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε για να νυστάξουμε ευκολότερα.

Το να καταφέρουμε να διατηρήσουμε μια συγκεκριμένη ρουτίνα μέσα στο πρόγραμμά μας, είναι ίσως το βασικότερο όλων. Πολλά είναι τα κινητά που μας ενημερώνουν σχετικά με την ώρα που πρέπει να πέσουμε στο κρεββάτι μας, προκειμένου να πάρουμε τις ώρες που έχουμε ανάγκη. Ξαπλώστε στο κρεββάτι ακόμα και αν δεν νυστάζετε. Ο ύπνος είναι σαν την όρεξη. Έρχεται «τρώγοντας». Ξαπλώστε και χαλαρώστε το πνεύμα και το σώμα σας. Πιστέψτε με, θα λειτουργήσει εξαιρετικά ευεργετικά.

Μην αγχώνεστε. Ναι οκ, το καταλαβαίνουμε πως δεν σας λέμε τίποτα το καινούργιο, αλλά αυτό που θέλουμε να σας πούμε, είναι πως για όσα θέματα δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, είναι καλύτερο να τα αποδεχτείτε όπως είναι. Όσο για εκείνα που όντως μπορείτε να κάνετε κάτι, είναι σίγουρο, πως δεν θα κάνετε τις απαραίτητες κινήσεις μέσα στη νύχτα. Το επόμενο πρωινό, θα έχει αρκετές διαθέσιμες ώρες (και εμείς πιο καθαρό μυαλό) για να πράξουμε αναλόγως.

Απομακρυνθείτε από οποιαδήποτε οθόνη. Κινητά, υπολογιστές και τηλεόραση θεωρούνται κατ’εξοχήν ανασταλτικοί παράγοντες για την διάθεση για ύπνο. Προτιμήστε να ξεφυλλίσετε ένα περιοδικό ή να διαβάσετε το βιβλίο σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα χαλαρώσετε ενώ ταυτόχρονα θα χαρίσετε στον εαυτό σας, λίγο χρόνο μακριά από έννοιες και προβλήματα.

You may also like