Καλοκαίρι, διακοπές: Ειδυλλιακό Αιγαίο

Μπλε θάλασσα, καταγάλανος ουρανός, λαμπερός ήλιος… νησιά του Αιγαίου! Τι άλλο μπορεί κάποιος να επιθυμήσει για τις διακοπές του; Συνυφασμένα με την Ελλάδα, με το ελληνικό καλοκαίρι. Για κάποιους είναι όνειρο ζωής να επισκεφτούν την χώρα μας και να ταξιδέψουν έστω σε ένα από τα υπέροχα νησιά μας.

Πέρσι τα στερηθήκαμε. Είχαμε κλείσει διακοπές στη Νάξο, αλλά τα ακυρώσαμε λόγω της πανδημίας. Φέτος, έχοντας εμβολιαστεί και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, έχουμε ξεκινήσει τις εξορμήσεις στο Αιγαίο. Και το απολαμβάνουμε στο έπακρον…

Ξεκίνησα από την Μύκονο και την Πάρο που πήγα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων –και πέρασα φανταστικά- αλλά ο Παύλος δεν μπορούσε να μείνει παραπονεμένος! Οπότε στη Celestyal Cruises βρήκα την ιδανική λύση! Παρέα με την αδελφή μου και τα κορίτσια της, επιβιβαστήκαμε στο Celestyal Crystal, στον Πειραιά… Και ξεκινήσαμε την τετραήμερη κρουαζιέρα μας! Αν κι εμβολιασμένες, είχε προηγηθεί την παραμονή μοριακό τεστ, αλλά και πριν την επιβίβασή μας, μας έκαναν και rapid test. Πόση περισσότερη ασφάλεια να νιώσουμε;

Welcome on board…

Το καλωσόρισμα από το πλήρωμα ήταν πολύ ζεστό!  Αμέσως είχαμε ενημέρωση για τα σημεία συγκέντρωσης, επιβίβασης κι αποβίβασης και για τους κανόνες. Καθημερινά σε ειδικά σημεία έπρεπε να θερμομετριόμαστε, κι όλα καταγράφονταν στις κάρτες που είχαμε. Επίσης μας έδωσαν κάτι σαν πομπούς, οπότε σε περίπτωση κρούσματος να μπορέσουν να εντοπίσουν με ποιους άλλους ήρθαμε σε επαφή.

Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, το δωμάτιο μας δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από τα δωμάτια ακριβών ξενοδοχείων και ήμασταν πολύ τυχεροί γιατί είχαμε και μπαλκόνι…

Για τα γεύματα μας- πρωινό, μεσημεριανό ή δείπνο- οι επιλογές επίσης πολλές. Είτε σε κάποιο από τα κύρια εστιατόρια, είτε στο μπουφέ με self service… Αναλόγως τον χρόνο και τη διάθεσή μας μπορούσαμε να επιλέξουμε.

Το πρωινό ήταν πληρέστατο και τα δείπνα μας, επίσης. Υπήρχαν οι επιλογές του chef ή το menu. Για τα ορεκτικά μπορώ να πω τα καλύτερα… Στα κυρίως, χάρη στις πολλές επιλογές, έβρισκες σίγουρα κάτι να απολαύσεις! Και φυσικά υπήρχαν και τα επιδόρπια για κάθε γούστο!

Να σας πω και για τους προορισμούς μας…

Που είναι φυσικά και το θέμα μας! Πάτμος, Ρόδος, Σαντορίνη…

Σε κάθε στάση, υπήρχε η επιλογή των εκδρομών. Για κάποιους ήταν included στην τιμή, για άλλους ήταν με extra χρέωση. Εμείς, λόγω παιδιών, κι επειδή θέλαμε να επισκεφτούμε συγκεκριμένα μέρη και να πάρουμε τον χρόνο μας προτιμήσαμε στην Πάτμο να νοικιάσουμε αυτοκίνητο και στη Σαντορίνη να ένα βανάκι για να απολαύσουμε το τοπίο. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή…

1η στάση : Πάτμος, το νησί της Αποκάλυψης

Είναι ένα μικρό νησί των Δωδεκανήσων.  Είναι παγκοσμίως γνωστή για τη σημαντική θρησκευτική κληρονομιά της, αλλά και για τις εκπληκτικές παραλίες, τα γραφικά χωριά, τα υπέροχα τοπία και το καλό φαγητό.  Στην Πάτμο θα έχεις την ευκαιρία  να κάνεις βόλτα στα πανέμορφα γραφικά χωριά του νησιού, να κολυμπήσεις και να περπατήσεις σε μονοπάτια με εντυπωσιακή θέα. Η ατμοσφαιρική Χώρα της Πάτμου, η οποία έχει ανακηρυχθεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, θα σε γοητεύσει με τα την επιβλητική αρχιτεκτονική. Πρέπει να επισκεφτείς το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου και το Σπήλαιο της Αποκάλυψης.

Για μπάνιο πήγαμε στην Πέτρα, όπου σαν τοπίο είναι μαγευτικό, αλλά η θάλασσα δεν μας ενθουσίασε. Τα παιδιά, όμως, απήλαυσαν παιχνίδι στην παραλία. Για φαγητό, μας είχαν προτείνει φίλοι να πάμε στην Σκάλα και να φάμε στο Houston. Oh yes…Φάγαμε καταπληκτικά! Να δοκιμάσετε οπωσδήποτε την χωριάτικη σαλάτα τους με ξυνομυζήθρα, τις τηγανητές πατάτες τους και τους κολοκυθοκεφτέδες. Μην παραλείψετε να πιείτε την σπιτική λεμονάδα και την φραουλάδα τους!

2η στάση: Ρόδος, το νησί των Ιπποτών!

Το αγαπημένο νησί των εφηβικών μου χρόνων. Πόσες αναμνήσεις! Και επιτέλους είχαμε την ευκαιρία με την Ευγενία να το δείξουμε ή έστω να πάρουν μία ιδέα τα παιδιά μας. Πρωινό στο Ακταίον, βόλτα στο Μανδράκι και στο λιμάνι, για να δουν που ήταν ο Κολοσσός της Ρόδου. Φυσικά μπάνιο στην θάλασσα, κοντά την «Έλλη», τη διάσημη disco προηγούμενων δεκαετιών. Ένα από τα ελάχιστα μεγάλα νησιά που μπορείς να κολυμπήσεις στο κέντρο της πόλης με άψογα οργανωμένες παραλίες. Ναι, φυσικά και έκαναν βουτιές από την εξέδρα που δεσπόζει στην παραλία. Ήθελα να το δει και να το ζήσει ο Παύλος! Στην ηλικία του, δεν μου το είχαν επιτρέψει «γιατί ήταν μακριά από την ακτή και ήταν στα βαθειά», αλλά είναι κάτι που θα το θυμάται για την υπόλοιπη ζωή του και θα το μεταφέρει με χαρά στους φίλους του, τον Σεπτέμβριο.

Είδαμε και το καζίνο της Ρόδου που στεγάζεται στο εμβληματικό «Ξενοδοχείο των Ρόδων», το οποίο χτίστηκε την εποχή της Ιταλοκρατίας.

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε μία μικρή βόλτα στο Κάστρο των Ιπποτών, που πήγαμε για φαγητό. Η Παλιά Πόλη της Ρόδου θεωρείται Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO. Τι θα δεις; Τα τείχη της πόλης, την μεσαιωνική τάφρο και την πλακόστρωτη Οδό των Ιπποτών. Μην ξεχάσεις το παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου.

Στο πρόγραμμα της κρουαζιέρας συμπεριλαμβανόταν και μια επίσκεψη στην αρχαία Ακρόπολη της Λίνδου. Όμως εμείς προτιμήσαμε να περπατήσουμε την πόλη.. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να συναντήσουμε τις παιδικές μας φίλες, όμως ευελπιστούμε..να τις δούμε σύντομα!

3η στάση: Σαντορίνη, η απόλυτη ένωση του γαλάζιου με το λευκό

Ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στις Κυκλάδες και σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Φτάσαμε στα Φηρά, ανεβήκαμε με το τελεφερίκ στην πόλη κι αμέσως νοικιάσαμε βανάκι για να πάμε στην Οία. Ενδιάμεσα κάναμε μια στάση για την κλασσική φωτογραφία στο Φηροστεφάνι με εκατοντάδες ακόμα τουρίστες από όλο τον κόσμο. Στην Οία, κάναμε μια βόλτα στα γραφικά σοκάκια, θαυμάσαμε τα χρώματα και τα μικρά ασβεστωμένα σπίτια που είναι χτισμένα στο «φρύδι» της ξακουστής καλντέρας. Της  μοναδικής που κατοικείται παγκοσμίως!

Η Σαντορίνη είναι, φυσικά, γνωστή και για το ηφαίστειό της, στο οποίο οφείλει τη μοναδική μορφολογία της. Η ηφαιστειογενής μαύρη και κόκκινη πέτρα κυριαρχεί στο τοπίο, αλλά και σε πολλές από τις παραλίες του νησιού.

“Όλη η ομορφιά της Ελλάδας μπροστά στα μάτια μας…”

Κάναμε τα ψώνια μας στα Φηρά και η μέρα μας τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο στο Esperisma Bar Restaurant που φιλοξενείται στο βραβευμένο Athnina Luxury suites. Εκεί, ο καταξιωμένος mixologist,  Παναγιώτης Παπαβραμόπουλος, με την Άρτεμις Αργυρού και τον Παναγιώτη Ιγγλέση, έχουν στήσει ένα μαγευτικό σκηνικό. Συγκλονιστικές γεύσεις της ελληνικής κουζίνας με ένα ιδιαίτερο twist, έχουν το πρωταγωνιστικό ρόλο, με chef τον Νίκο Μάτσα. Ο Παναγιώτης, ως οικοδεσπότης, μας προσέφερε τα εκπληκτικά cocktails του (για μικρούς και μεγάλους) και μας ενημέρωσε για τη φιλοσοφία του menu. Όπως είπε και η αδελφή μου «Ο πιο απροσδόκητα ιδανικός τρόπος επίλογος του ταξιδιού μας. Όλη η ομορφιά της Ελλάδας ήταν μπροστά μας!»

The Night is Young…

Φυσικά γυρίζοντας στο πλοίο κάθε βράδυ, δεν μέναμε στο δωμάτιο! Κι εκεί το πρόγραμμα ήταν γεμάτο… με απίστευτες επιλογές. Μπορούσαμε να παίξουμε Bingo ή να μάθουμε διάφορους χορούς (latin ή παραδοσιακούς) ή να κάνουμε origami, να παίξουν τα παιδιά Wii ή να χορέψουν στην mini disco. Κι αυτά είναι μερικές από τις προτάσεις.

Και… είχε και κέντρο αισθητικής! Δοκίμασα ένα 45λεπτο massage που χαλάρωσε όλους τους μύες και έφυγε όλη η ένταση των προηγούμενων εβδομάδων. Η Maja στην υποδοχή και η Jemalin που μου έκανε έναν συνδυασμό χαλαρωτικού με μυϊκού μασάζ. Στην θεραπεία με τον ευκάλυπτο, χρησιμοποίησε ζεστές πετσέτες κι alkaline oil. Ήταν όνειρο…

Το αποκορύφωμα.. ήταν οι θεματικές βραδιές που είχε στο music hall. Παρακολουθήσαμε τους καλλιτέχνες  (τραγουδιστές, ακροβάτες και χορευτές) σε τέσσερα διαφορετικά θεματικά shows: Latin, Cirque Fantastic, Cabaret και Hellenic Voyage με ελληνικές γνωστές μελωδίες και χορευτικά.

Δεν ξέρω ποιος απόλαυσε περισσότερο το ταξίδι με το Celestyal Crystal! Φυσικά και τα παιδιά ήθελαν συνεχίσουν την κρουαζιέρα και στα  υπόλοιπα νησιά Μήλο, Μύκονο και Κρήτη και μας έβαλαν να τους υποσχεθούμε ότι του χρόνου θα το επαναλάβουμε. Θα διαλέξουμε μία από τις πολλές προτάσεις που έχουν οι Celestyal Cruises και θα περάσουμε –τουλάχιστον- μερικές μέρες εν πλω!

Για περισσότερες πληροφορίες… αν σας κεντρίσαμε το ενδιαφέρον, μπείτε στο site της Celestyal Cruises και επιλέξτε την επόμενη σας κρουαζιέρα!