5 συνταγές για παγωτά που θα κάνουν καλό στην επιδερμίδα μας

by Ρία Σπύρου

Οι καλοκαιρινές διακοπές σίγουρα μας χαλαρώνουν και αυτό που πετυχαίνουν τις περισσότερες φορές είναι να ξεχνάμε την ισορροπία της διατροφής μας. Σαφώς, είναι ο κύριος ρόλος των διακοπών να ξεχαστούμε και να ξεφύγουμε από το συνηθισμένο πρόγραμμα αλλά είναι safe να σκεφτόμαστε έστω και λίγο ποιες επιλογές κάνουμε ώστε να μην υπερβούμε υπερβολικά τις θερμίδες που θέλουμε να καταναλώσουμε. Το να αποφύγουμε κάποια γλυκίσματα ενώ θέλουμε να απολαμβάνουμε ένα cocktail στην βραδινή μας έξοδο δεν είναι και τόσο άσχημη ιδέα! Επιλογές που βοηθούν..

 Προτιμήστε παγωτό από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και συνδυάστε το με μια μπάλα παγωτό σορμπέ φράουλας ή μάνγκο για να έχετε πιο δροσερή γεύση. Τα σορμπέ με 0% ζάχαρη σου μεταφέρουν την δροσιά που χρειάζεσαι χωρίς να σε πρήζουν ή να σε φουσκώνουν από την κρυσταλλική ζάχαρη. Η επιλογή των σορμπέ είναι μια light εκδοχή που δεν σε γεμίζει ενοχές διαμέσου των διακοπών ενώ από την άλλη πλευρά αισθάνεσαι πως δεν καταπιέζεις την επιθυμία σου για ξεγνοιασιά..

 Αν είστε διακοπές σε κάποιο εξοχικό σπίτι και έχετε την διάθεση να δημιουργήσετε τις δικές σας γεύσεις είτε για να διατηρήσετε την σιλουέτα σας είτε για να ενυδατωθείτε ή ακόμη να αποτοξινωθείτε και να αναζωογονηθείτε σας προτείνουμε 5 διαφορετικές επιλογές.

Υλικά για τα 5 παγωτά-ξυλάκι βάσει των αναγκών σας

*Για ευεξία μετά από μια κουραστική καλοκαιρινή ημέρα

1 μήλο, 1 κλαράκι σέλερι, 1 πράσινο λεμόνι, 1 κ.γ. σπιρουλίνα

*Για όμορφο μαύρισμα

500 γρ. καρότα, 2 πορτοκάλια, 1 κ.γ. κουρκουμά

*Για ενυδάτωση

1 μάνγκο, 1/4 ανανά, 250 ml νερό καρύδας

*Αντιοξειδωτική δράση

300γρ. φράουλες, 200γρ. φραμπουάζ, 200γρ. κεράσια

*Για αναζωογόνηση

2 ροζ γκρέιπφρουτ, 2 κ.σ. ροδόνερο

Προετοιμασία

Για την κάθε γεύση πλένουμε ή ξεφλουδίζουμε ξεχωριστά τα συστατικά (εκτός τα εσπεριδοειδή), τα κόβουμε και τα λιώνουμε στο μπλέντερ. Τα εσπεριδοειδή τα στύβουμε και προσθέτουμε το χυμό τους με τα υπόλοιπα συστατικά. Τέλος, προσθέτουμε στο μείγμα το μέλι, τη σπιρουλίνα ή τον κουρκουμά. Μεταφέρουμε σε φόρμες για παγωτό ξυλάκι και αφήνουμε στην κατάψυξη τουλάχιστον για 4 ώρες.

Απολαμβάνουμε και προσέχουμε τον εαυτό μας γιατί τον αγαπάμε!

Photo credits: @lindsaymoe (unsplash)

You may also like